Jurgen van Leliveld

Deze middag ben ik zeer goed geholpen door een medewerker van QX Systems m.b.t. een probleem met de geluidskaart van mijn Lenovo laptop van 7 maanden oud. Die geluidskaart was blijkbaar niet meer te... Deze middag ben ik zeer goed geholpen door een medewerker van QX Systems m.b.t. een probleem met de geluidskaart van mijn Lenovo laptop van 7 maanden oud. Die geluidskaart was blijkbaar niet meer te vinden en daarom hadden we geen geluid meer. Er is even op afstand de computer overgenomen en binnen 5 minuten was ons probleem weer verholpen. Grote klasse van deze computerwinkel te Nijmegen. Heel erg bedankt ??

S van Wilsem

Zeer goed

M. de groot

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Een refurbished laptop besteld voor onze jongste dochter ivm school.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Een refurbished laptop besteld voor onze jongste dochter ivm school.
De laptop zag er zo goed als nieuw uit. Veel rond gekeken op het internet naar een refurbished laptop welke er nog netjes uit zag. Op de site stond vermeld zo goed als nieuw, en dat klopte ook.
Tot nu toe zeer tevreden over.

Martijn

Een refurbished laptop en telefoon gekocht. Bij de laptop traden wat problemen op. Meteen en heel snel verholpen. Heel veel fijner dan een laptop op moeten sturen. Geweldige service!

Bert Niesen

Dankzij de gegeven garantie, kon de harde schijf van mijn in april 2020 gekochte refurbished laptop kosteloos en snel hersteld worden. Telefonisch contact verliep prettig en vragen werden deskundig... Dankzij de gegeven garantie, kon de harde schijf van mijn in april 2020 gekochte refurbished laptop kosteloos en snel hersteld worden. Telefonisch contact verliep prettig en vragen werden deskundig beantwoord.

JR Jansen

Servicegerichte organisatie. Aan de telefoon alle tijd, in de winkel alle tijd. Ouderwetse @klant blij - wij blij” gevoel. iPhone is stuk, wordt prima geregeld en geduldig en begrijpelijk advies.

Timmie

IPhone gekocht. Snelle levering! iPhone in super nette staat!

Jack Hoekmeijer

Erg tevreden service is goed!

Eva

Een iphone 8 , 64GB met status ' goed' gekocht voor mijn dochter. Volgende dag in huis en de iphone lijkt wel nieuw! Dat er een hoesje en een beschermglas als service bij wordt geleverd, echt top!

V. Rutten -Bos

De service is prima. Ook met veel plezier al een paar jaar trouwe klant.