Gé Blijleven

Laptop besteld en ontvangen binnen 24 uur. De doos opengemaakt en wat ik zag was een laptop die niet van nieuw was te onderscheiden geen enkel krasje of gebruik spoor. Na het aanzetten supersnelle... Laptop besteld en ontvangen binnen 24 uur. De doos opengemaakt en wat ik zag was een laptop die niet van nieuw was te onderscheiden geen enkel krasje of gebruik spoor. Na het aanzetten supersnelle start van Windows 10 kortom super

Luca

Ik was vooraf wat sceptisch, maar hele goede ervaring met verkoop van mijn oude MacBook en iPad. Alles was snel afgehandeld en ik heb exact het bedrag gekregen wat vooraf op de website aangegeven... Ik was vooraf wat sceptisch, maar hele goede ervaring met verkoop van mijn oude MacBook en iPad. Alles was snel afgehandeld en ik heb exact het bedrag gekregen wat vooraf op de website aangegeven stond. Geen gedoe, zeker aan te raden!

klant uit Brugge

Vlotte afhandeling, betrouwbaar

Tuinontwerp Studio Brabant

Ik ben zeer positief over QX systems. Bij dit bedrijf een HP Chromebook gekocht welke zeer snel werd geleverd in corona tijd. Het apparaat werkt perfect. Eveneens een HP tablet gekocht welke helaas... Ik ben zeer positief over QX systems. Bij dit bedrijf een HP Chromebook gekocht welke zeer snel werd geleverd in corona tijd. Het apparaat werkt perfect. Eveneens een HP tablet gekocht welke helaas niet meer leverbaar was. Uitvoerig overleg gevoerd welke laptop/tablet geschikt was voor mijn wensen (sim, Windows, cloud services) en op basis van degelijk advies een alternatief product toegezegd gekregen. Wellicht duurt het wat langer dan een partij die een dag later levert, maar je kunt volgens mij beter zaken doen met een partij die weet wat hij levert. Dus prima.

Frieling

De laptop van mijn zoon werkte na 3 maanden niet meer. Even gebeld en op afspraak langs gebracht. Na 2 dagen werd hij kostenloos naar me terug gestuurd. Werkend. Super geregeld daar.

Hanneke Verheij

Zeer goede ervaring met dit bedrijf!
Snelle veilige levering van de iphone 11 pro max, goud, 256MB geheugen.
Telefoon is in vrijwel nieuwstaat en medewerker nam alle tijd voor mijn...
Zeer goede ervaring met dit bedrijf!
Snelle veilige levering van de iphone 11 pro max, goud, 256MB geheugen.
Telefoon is in vrijwel nieuwstaat en medewerker nam alle tijd voor mijn vragen.
Ook hoesje en screenprotector die al geplaatst was!?
Dikke 10/10 voor dit bedrijf!

J. Bosma

Iphone 7+ besteld. Keurig de volgende dag afgeleverd. Concurrerende prijs en keurig verpakt. Z.g.a.n. betekend bij QX systems ook zo goed als nieuw. Zeer tevreden.

Vera

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Fijne service. Snelle en nette levering.

Jurgen van Leliveld

Deze middag ben ik zeer goed geholpen door een medewerker van QX Systems m.b.t. een probleem met de geluidskaart van mijn Lenovo laptop van 7 maanden oud. Die geluidskaart was blijkbaar niet meer te... Deze middag ben ik zeer goed geholpen door een medewerker van QX Systems m.b.t. een probleem met de geluidskaart van mijn Lenovo laptop van 7 maanden oud. Die geluidskaart was blijkbaar niet meer te vinden en daarom hadden we geen geluid meer. Er is even op afstand de computer overgenomen en binnen 5 minuten was ons probleem weer verholpen. Grote klasse van deze computerwinkel te Nijmegen. Heel erg bedankt ??

S van Wilsem

Zeer goed