Nazlican

Heb een HP laptop voor mijn moeder gekocht via deze website. De communicatie verliep heel fijn en m'n moeder is er super blij mee! Alles werkt naar behoren en dat voor zo een goedkoop prijs :)

Luke

Ik ben erg blij met de service van dit bedrijf. Ik heb een iPhone gekocht bij QX Systems, waar ik erg blij mee ben. Na een aantal weken ontstond er een probleem met de camera, die bij iPhone vaker... Ik ben erg blij met de service van dit bedrijf. Ik heb een iPhone gekocht bij QX Systems, waar ik erg blij mee ben. Na een aantal weken ontstond er een probleem met de camera, die bij iPhone vaker optreedt. Ik kon hem zonder problemen laten repareren bij QX Systems en ik kon de iPhone binnen een korte tijd weer in gebruik nemen.

George

Goed spul voor goede prijs. Behandeling beetje stug maar correct en betrouwbaar

Y

IMac gekocht met helaas zonder toetsenbord, dit hebben ze achteraf goed opgelost.

Pieter-Jan

Recent heb ik een refurbised laptop besteld bij QX Systems. Hoewel de laptop in uitstekende staat verkeerde, voldeed het apparaat bij nader inzien niet aan mijn wensen. Het retourneren ging... Recent heb ik een refurbised laptop besteld bij QX Systems. Hoewel de laptop in uitstekende staat verkeerde, voldeed het apparaat bij nader inzien niet aan mijn wensen. Het retourneren ging probleemloos en ik kreeg binnen enkele dagen het bedrag inclusief 1x verzendkosten terug op mijn rekening.

Martin

2 maanden geleden een refurbished Lenovo laptop gekocht. Supersnel geleverd en was positief verbaasd over de kwaliteit, de laptop ziet er uit als nieuw/ongebruikt en ook batterij heeft nieuwstatus.... 2 maanden geleden een refurbished Lenovo laptop gekocht. Supersnel geleverd en was positief verbaasd over de kwaliteit, de laptop ziet er uit als nieuw/ongebruikt en ook batterij heeft nieuwstatus. TOP !!

Maurits

Hele goede service als je een vraag hebt! En een fantastische computer gekocht! Zeer blij met mijn aankoop. De volgende computer in de toekomst ga ik weer hier halen! Hij is snel en doet wie moet... Hele goede service als je een vraag hebt! En een fantastische computer gekocht! Zeer blij met mijn aankoop. De volgende computer in de toekomst ga ik weer hier halen! Hij is snel en doet wie moet doen.

Ligthart ICT Ondersteuning

Heb al redelijk veel desktops en laptops bij QX besteld en allemaal snel geleverd. Laptops zijn zo goed als nieuw. Desktops met SSD schijf prima te gebruiken. Voeding defect binnen garantie termijn... Heb al redelijk veel desktops en laptops bij QX besteld en allemaal snel geleverd. Laptops zijn zo goed als nieuw. Desktops met SSD schijf prima te gebruiken. Voeding defect binnen garantie termijn is ook binnen afzienbare tijd vervangen. Prijstechnisch geen betere dan QX.
Ga zo door!

Marcel

Geweldig! Aankoop zoals omschreven en zeer goed verpakt. En bovendien screen protector geïnstalleerd en als extra een silicone beschermhoesje. Communicatie , site en verzendsnelheid top! Dit... Geweldig! Aankoop zoals omschreven en zeer goed verpakt. En bovendien screen protector geïnstalleerd en als extra een silicone beschermhoesje. Communicatie , site en verzendsnelheid top! Dit bedrijf is een aanrader!!