Aivars

I bought a laptop

Humphrey

Voor 16:30 besteld? Morgen in huis?

Dat klopt dus niet. Ik heb zaterdag een bestelling geplaatst en betaald (vòòr 16:30).
3 dagen later…dinsdag nog steeds niks ontvangen!

Reactie QX Systems:

Hi Humprey, dankjewel voor je feedback.
Hi Humprey, dankjewel voor je feedback.
Vervelend om te horen dat je bestelling niet op tijd is aangekomen. Bestellingen die op zaterdag geplaatst zijn worden de eerst volgende werkdag (maandag) verzonden. Het kan in enkele gevallen gebeuren dat er vertraging optreed bij PostNL. We hadden met PostNL contact opgenomen, maar op dat moment (woensdag) was je pakket al aangekomen. We hopen dat je desondanks veel plezier van je bestelling zult hebben.
Zed

Hummel

Snelle levering...super netjes verpakt

Marleen selting

Heb laptop nog niet ontvangen maar t snelle email contakt, uitleg, hoe en wat t beste is deze, antwoorden tellen voor mij als zeer positief. Ben benieuwd. Dankjewel voor jullie hulp.

Bluebased BV

Al enige items besteld. Steeds op tijd, in betere condities dan verwacht (als nieuw betekent ook echt als nieuw) en tegen een mooie prijs. Zeer tevreden.

Johan van Dijk

Een refurbished Iphone aangeschaft als Android gebruiker. Deze na een kleine week teruggestuurd omdat het mij niet beviel. Geld werd snel teruggestort inclusief verzendkosten naar mijn adres.

John N

Ik heb vaker produkten gekocht en was telkens heel erg tevreden met de afhandeling alsook de kwaliteit van de items.
Mijn meest recente aankoop was een notebook waarvan de adapter helaas defect...
Mijn meest recente aankoop was een notebook waarvan de adapter helaas defect raakte doordat het kortsluiting veroorzaakte.
Ik heb dit doorgegeven en binnen twee dagen werd er een vervangende voor mij opgestuurd.
Kortom,topservice en goede kwaliteit produkten!

Jasper

Twee weken geleden een tweedehands/refurbished Lenovo laptop aangeschaft.
Vooraf telefonisch geholpen met kiezen en na ontvangst nog telefonische hulp over een toetsenbord instelling.
De...
Twee weken geleden een tweedehands/refurbished Lenovo laptop aangeschaft.
De laptop werd snel geleverd en werkt goed, inclusief Windows 10 en dat voor een lage prijs.
Erg tevreden over QX systems dus, als ze je iets korter in de telefonische wachtrij zouden laten, was het 5 ipv 4,5 sterren.

Hetty Mirani

Ondanks pech met de aangeschafte laptop werd ik zeer coulant behandeld en kreeg mijn geld zonder mankeren terug gestort. Prima service.

Hans Roos

Na aankoop tablet problemen met software. Keurig snel opgelost door het bedrijf ! Klasse.
Levert goede en mooie apparatuur.