roel

Staan goed te woord daar niet van een laptop merk evoo gekocht werkte naderhand niet meer terug gestuurd na bellen volgens hun vocht in de computer zijn foto's van genomen voor 220 euro konden ze... Staan goed te woord daar niet van een laptop merk evoo gekocht werkte naderhand niet meer terug gestuurd na bellen volgens hun vocht in de computer zijn foto's van genomen voor 220 euro konden ze het maken tja laptop stond op mijn buro echt bij mij niet nat geweest kopen gaat altijd wel goed maar als er wat mee is ben naar jurist geweest maar moet ik ook weer aantonen en die foto's kan daar wel naderhand gemaakt zijn van een andere of deze zelf gedaan daar zoek het maar uit niet te doen dus u begrijpt never meer daar!

Reactie QX Systems:

Hi Roel,
Hi Roel,
We vinden het jammer dat je geen goede ervaring hebt gehad. Helaas valt waterschade buiten de fabrieksgarantie van EVOO en kan het niet onder garantie gerepareerd worden. Om toch nog iets voor je te kunnen betekenen, heeft mijn collega contact met je opgenomen. We zien je reactie graag per e-mail tegemoet!
Groeten,
Zed
Team QX Systems

Dirk D

Duidelijk en correct.

Kurt

Ik heb in totaal 3 bestellingen gedaan van gebruikte laptops en alle 3 waren ze uitmuntend.
Ik kocht 'n Toshiba Satellite C660 en ik dacht dat ze 'n fout hadden gemaakt.
Deze laptop zag er...
Ik kocht 'n Toshiba Satellite C660 en ik dacht dat ze 'n fout hadden gemaakt.
Deze laptop zag er uit als 'n nieuwe, geen krasje of beschadiging te zien.
Wat je besteld word ook zorgvuldig ingepakt om beschadiging tijdens transport te voorkomen.
De service is fantastisch en zij komen hun afspraken na.

Avh

Top ervaring met dit bedrijf.👍
Alles werd goed gecommuniceerd en het geld stond effectief de dag op de rekening zoals afgesproken.
Ze namen alle tijd om de twijfels die ik had weg te...
Top ervaring met dit bedrijf.👍
Ze namen alle tijd om de twijfels die ik had weg te werken. Het bedrijf is heel toegankelijk.
Heel tevreden van deze firma. 👍

Hans

Na de afgelopen jaren naar tevredenheid al twee notebooks bij QX Systems gekocht te hebben, nu een notebook laten repareren. Was bij een andere reparateur volgens deze niet meer te repareren. Bij QX... Na de afgelopen jaren naar tevredenheid al twee notebooks bij QX Systems gekocht te hebben, nu een notebook laten repareren. Was bij een andere reparateur volgens deze niet meer te repareren. Bij QX Systems wel en voor een nette prijs. Daarnaast een goede communicatie en service.

Miranda

2 laptops bij hun besteld, en allebei in topconditie! Vriendelijk en goede service!

Esther Haegens

Top bedrijf. Keurige service. Eerlijk. Ze doen hun beste best om een goed produkt te leveren. En als er iets is lossen ze het supersnel op.

particulier

Bedrijf is goed met service met mail altijd antwoord en telefoni's ook een laptop van het merk evoo met een ongekende enorm uitgebreide bios en werkelijk top kwaliteit goed verzonden met dubbele... Bedrijf is goed met service met mail altijd antwoord en telefoni's ook een laptop van het merk evoo met een ongekende enorm uitgebreide bios en werkelijk top kwaliteit goed verzonden met dubbele doos Roel

Rogier

Goede ervaringen met bestellen en met het oplossen als het helaas niet helemaal goed gaat. Tijd voor een review :)

Toen ik belde met wat vragen werd ik vriendelijk en deskundig te woord...

Toen ik belde met wat vragen werd ik vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Ik heb twee keer een 2e hands laptop besteld (2 kinderen die naar de middelbare school gaan) die direct de volgende dag werd geleverd en voldeed aan de verwachting. Een derde keer wilde ik de privé-laptop vervangen, maar helaas bleek de door mij gekozen laptop toch al uitverkocht. Het geld werd daarna netjes weer teruggestort.