Quooker

Jaimie Daelman

Ideaal, gemakkelijk. Eenmaal je de kraan hebt, kun je niet meer zonder.

Ann Buts

Bij de installatie werkte de Quooker niet onmiddellijk, de keukenplaatser heeft dan contact genomen met Quooker en dan is er wel onmiddellijk een afspraak vastgelegd om een technieker langs te laten... Bij de installatie werkte de Quooker niet onmiddellijk, de keukenplaatser heeft dan contact genomen met Quooker en dan is er wel onmiddellijk een afspraak vastgelegd om een technieker langs te laten komen. Toch nog meer dan een week moeten wachten om dan weliswaar een nieuw toestel te krijgen.
De kraan is fantastisch handig maar de CO2-cilinder moet echt wel vrij snel vervangen worden. Het zij zo.

Reactie Quooker:

Beste mevrouw Buts, hartelijk dank voor het schrijven van een review. Eén CO2 cilinder is goed voor 60 liter bruiswater. Als u merkt dat dit niet het geval is, a.u.b. contact opnemen met onze... Beste mevrouw Buts, hartelijk dank voor het schrijven van een review. Eén CO2 cilinder is goed voor 60 liter bruiswater. Als u merkt dat dit niet het geval is, a.u.b. contact opnemen met onze service dienst (service@quooker.be). Dan kan er misschien iets anders zijn. Wij helpen u graag verder. Vriendelijke groet, Quooker

Lydia Van Ostaeyen

Handig maar we wachten toch het verbruik nog

Johan Elsen

Niet betrouwbaar (bruiswater werkt niet meer na 2 maanden en er is nog CO2 in de cilinder)

Reactie Quooker:

Beste Mr. Elsen, heeft u al contact opgenomen met onze service dienst? Eén Co2 cilinder is goed voor 60 liter bruiswater. Als dit niet het geval is is er iets mis. Ik breng u alvast in contact met... Beste Mr. Elsen, heeft u al contact opgenomen met onze service dienst? Eén Co2 cilinder is goed voor 60 liter bruiswater. Als dit niet het geval is is er iets mis. Ik breng u alvast in contact met onze service dienst. Mvg, Quooker

Leoni Maas

Ongelofelijk vervelende website om in te komen

Reactie Quooker:

Beste Leoni, onze excuses voor dit ongemak. Ik contacteer u even persoonlijk om verder te informeren. Mvg, Quooker

Priority Management Bv

Vooral een leeg aanrecht. Geen waterkoker, geen spuitwateraparaat.

Peter Van Hecke

Het is een suoer toestel! Nog nooit zo snel pasta gemaakt en soep gekookt. Ook het bruiswater is van sterrenniveau!