DENECKERE Boudewijn

Het is wel een groot gemak maar er zijn te veel ongemakken die zich voordoen. Zonder de aansluiting van de vaatwas op de energieverdeler functioneert de Quooker perfect....wat is er aan de hand?

Reactie Quooker Belgium:

Beste Boudewijn, vervelend dat u problemen ondervindt met uw energieverdeler. De dealer had nog geen contact met ons opgenomen. Ik heb uw vraag doorgegeven aan onze service-afdeling. Zij nemen... Beste Boudewijn, vervelend dat u problemen ondervindt met uw energieverdeler. De dealer had nog geen contact met ons opgenomen. Ik heb uw vraag doorgegeven aan onze service-afdeling. Zij nemen vandaag nog contact met u op om het probleem op te lossen.
Weet ook dat u altijd rechtstreeks contact mag opnemen met onze service-dienst indien u problemen ondervindt met uw Quooker-systeem, dit hoeft niet via de dealer te gaan. Wij helpen u graag verder.
Met vriendelijke groeten, Magali van Quooker.

Hartjes

Als het werkt is het top! Maar services krijgen een dikke 0

Fam Visser de Waard

Praktisch, snelle omschakeling van koud naar warm water. CO2 Gas in water, dus geen flesjes meer te kopen.

van Essen

Na 26 maanden stuk aangeboden word reparatie onderdelen gratis maar wel €110 voorrijkosten , nooit meer een Quooker als dit service is, en ja de garantie is eraf maar overal ook op de site is te... Na 26 maanden stuk aangeboden word reparatie onderdelen gratis maar wel €110 voorrijkosten , nooit meer een Quooker als dit service is, en ja de garantie is eraf maar overal ook op de site is te lezen duurzame oplossing 15-20 jaar gaat ie mee

Michelle Van Kempen

Een bestelling via de webshop geplaatst (a 180 euro). Helaas het verkeerde besteld dus retour gestuurd volgens instructies van Quooker. Daarna doodse stilte. Volgens PostNL is pakket bezorgd, maar... Een bestelling via de webshop geplaatst (a 180 euro). Helaas het verkeerde besteld dus retour gestuurd volgens instructies van Quooker. Daarna doodse stilte. Volgens PostNL is pakket bezorgd, maar geen teken van leven van Quooker. Vervolgens is er totaal geen contact te krijgen met de webshop. Telefonisch, na ruim 30 min in de wacht, afgepoeierd want de webshop is alleen per mail bereikbaar. Maar mijn meerdere mails worden niet beantwoord. Hele slechte service! En nu weet ik niet hoe ik mijn geld terug moet gaan krijgen…

Andries

Installatie door Quooker installateur (Siemen) die alles heel goed heeft uitgelegd.

Pascale Phlix

Weer een toestel minder op je aanrecht! De kraan heeft een mooi design en is gebruiksvriendelijk. Zeer tevreden mee!