Quizzzit

Bredabest

De communicatie vooraf was prettig. Het was duidelijk wat er vanuit ons verwacht werd. Tijdens de quiz hadden wat deelnemers last van verbindingsproblemen, dat was erg jammer. De quizmaster paste... De communicatie vooraf was prettig. Het was duidelijk wat er vanuit ons verwacht werd. Tijdens de quiz hadden wat deelnemers last van verbindingsproblemen, dat was erg jammer. De quizmaster paste goed bij de humor van de organisatie. Ook de vragen waren erg breed met en grappige ondertoon. Wel waren het veel vragen over muziek, hierin had meer variatie gemogen.

Dura Vermeer

We zochten een leuke digitale activiteit om met collega's te doen. Jullie hadden het meest uitgebreide programma. Uiteindelijk hebben we een super leuke middag gehad met alles erop en eraan!

BASF Vegetable Seeds

Een echte aanrader, deze online pubquiz van Quizzzit.
Met een grote groep collega’s de quiz gevolgd.
Heel interactief en gezellig!
Fijne samenwerking met de organisatie. Een echte aanrader, deze online pubquiz van Quizzzit.
Met een grote groep collega’s de quiz gevolgd.
Heel interactief en gezellig!
Fijne samenwerking met de organisatie.
Flexibel, meedenkend en men reageert heel snel op alle vragen.
Dank voor de leuke avond!

JADS

JADS 21 mei 21

Goede service en begeleiding in aanloop naar de quiz.
Leuke afwisselende vragen met leuke beelden, muziek.
Opstart met de DJ's van 15 minuten bij groep van 45p is...
JADS 21 mei 21

Goede service en begeleiding in aanloop naar de quiz.
Leuke afwisselende vragen met leuke beelden, muziek.
Opstart met de DJ's van 15 minuten bij groep van 45p is te lang.
Interactiviteit is wat minder, via whatsapp komt niet echt van de grond.
Jammer dat de kleuren een aangeleverde foto niet zijn gebruikt voor betere look en feel.

HAN

Vrolijke en energieke online ervaring.

Thinkwise

Een professionele quiz met een echte quizmaster die alles leuk aan elkaar praat. Ook de eigen vragen tussendoor waren een leuke toevoeging.

Stichting Oranjedag Rhenen

Geweldig geregeld!

Schunk Xycarb Technology

De deelnemers aan de Quizzz hebben een leuke tijd gehad.
De voorbereiding met Quizzzit verliep soepel en flexibel.
Fijn om een event te kunnen organiseren in een ‘event-loze’ tijd.

New Skool Media

Geweldige Quiz met een gezellig presentatie! De quiz met DJ's is een echte aanrader. Leuke interactie met opdrachten. Zeer geslaagd en voor herhaling vatbaar!!