Quizzzit

Michel Hamers / Actemium

Gewoon een prima ervaring

Wassink Autogroep

Wat een gave quiz! In de voorbereiding zijn we zeer goed geholpen. Het team is goed bereikbaar en denkt actief mee. Tijdens de quiz hebben we genoten van de energie en het enthousiasme van de... Wat een gave quiz! In de voorbereiding zijn we zeer goed geholpen. Het team is goed bereikbaar en denkt actief mee. Tijdens de quiz hebben we genoten van de energie en het enthousiasme van de quizmaster! Zeker voor herhaling vatbaar!

Marriott Hotels / Moxy Amsterdam Houthavens

Top produkt - en naast de quiz die erg goed in elkaar zit, ook fijn, professioneel kontakt. Quizzit doet wat ze beloven. Het klopt allemaal. Ook de inhoud van de quiz, de timing en afwisseling is... Top produkt - en naast de quiz die erg goed in elkaar zit, ook fijn, professioneel kontakt. Quizzit doet wat ze beloven. Het klopt allemaal. Ook de inhoud van de quiz, de timing en afwisseling is helemaal top. In het verleden al een paar keer gebruikt - en nu weer sinds lange tijd ; is ook nu weer niet voor de laatste keer! We komen graag terug. Dank voor jullie professionaliteit.

Woodvision

Goed geregeld. Fijne communicatie. Wij, van de PV van Woodvision, hebben een erg gezellige avond gehad!

W4U (Personeelsvereniging van Wartsila Netherlands BV)

Erg leuke quiz en tot in de puntjes geregeld! Het was ook fijn dat de vragen in zowel in het Nederlands en Engels gepresenteerd werd zodat onze Nederlandse collegas ook mee konden doen. Borrel... Erg leuke quiz en tot in de puntjes geregeld! Het was ook fijn dat de vragen in zowel in het Nederlands en Engels gepresenteerd werd zodat onze Nederlandse collegas ook mee konden doen. Borrel pakket was erg lekker.

Gerben van den Hurk / Hertek B.V.

Ook dit jaar heeft Quizzzit voor Hertek het showelement tijdens de digitale nieuwjaarsbijeenkomst georganiseerd. En wederom is alles tot in de puntjes perfect geregeld. Bedankt!

Dylan Steel Solutions

Wij hebben een erg toffe quiz gehad met leuke gevarieerde vragen. De quizmaster beviel goed en het contact met Quizzzit verliep ook vlotjes. De collega's bij ons hebben een mooie avond gehad. Wij hebben een erg toffe quiz gehad met leuke gevarieerde vragen. De quizmaster beviel goed en het contact met Quizzzit verliep ook vlotjes. De collega's bij ons hebben een mooie avond gehad.
Dylan Steel Solutions

Janssen Distribution Services BV

Onze online nieuwjaarsreceptie was net zoals vorig jaar een succes! Fantastisch georganiseerd door Quizzzit! In het bijzonder door Martijn!

mijnplein

Mijnplein
Mijnplein
Het contact voorafgaand aan de quiz was prettig en de quiz zelf erg leuk! De uiteenlopende vragen, interactie via de social rounds en de enthousiaste presentator maakten de quiz tot een leuke, verbindende activiteit.

Rijkswaterstaat Zuid-Nederland

Leuke online quiz. Goed georganiseerd met heldere instructies. Borrelpakketten met kwaliteitsproducten en netjes geleverd.