Quizzzit

Morres & Company

Onze klanten hebben genoten van de Quiz.
Ikzelf heb helaas alleen maar foto's en filmpjes gezien, maar dat zag er gezellig uit.

Attractiepark Toverland

Quizzzit is een aanrader voor iedereen! Goede en snelle service, vriendelijke collega’s, en op maat gemaakte evenementen zijn de waarden die ons zijn opgevallen. Wensen vanuit het bedrijf zijn... Quizzzit is een aanrader voor iedereen! Goede en snelle service, vriendelijke collega’s, en op maat gemaakte evenementen zijn de waarden die ons zijn opgevallen. Wensen vanuit het bedrijf zijn direct opgepakt en verwerkt, een telefoongesprek van tevoren heeft ervoor gezorgd dat wij in de voorbereiding precies wisten wat we van elkaar nodig hadden. Op de avond zelf wist de quizmaster echt contact te maken met zijn publiek, waar normaal iedereen zit stonden we nu ineens te zingen en te springen.

Al bij al was het een geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

CBRE B.V.

De samenwerking zowel in de voorberereiding als op de quizzz-avond zelf was fantastisch. En Julien en Linda; Jullie zijn toppers!

Centric

Positief; leuke vragen; goede presentatie

Hotel De Bilderberg

Leuke verrassende quiz met een gezellige quizmaster, dank voor de geslaagde personeelsbijeenkomst bij Hotel De Bilderberg!

Frimex

Super leuk, leuke afwisseling en interactie met het publiek!

Oranje vereniging Maurik

Oranje vereniging maurik dirkjan was bij ons
In 1 woord geweldig

Fresh Tandartsen

Snelle levering, duidelijke handleiding, leuke vragen

Meesterschilders Friesland BV

Na 2 jaar zonder problemen af te hebben gezegd, was het eindelijk zo ver!! Super leuke aanvulling op ons bedrijfsfeest op 22 april 2022. De eigen vragen werden moeiteloos ingepast en de quizzzmaster... Na 2 jaar zonder problemen af te hebben gezegd, was het eindelijk zo ver!! Super leuke aanvulling op ons bedrijfsfeest op 22 april 2022. De eigen vragen werden moeiteloos ingepast en de quizzzmaster pakte het super leuk op en wist iedereen bij de les te houden. Door een karaoke-song door de hekkensluiters te laten zingen bleef iedereen gemotiveerd om zijn best te doen. Erg leuke strikvragen.
Al met al een erg gezellige avond!!

Familie Slot

Fantastisch! Wat hebben we gelachen met de Slotjes, déleukste familie van Nederland. Enorm interactief deze pubquiz met pubquiz master. Zeker een aanrader!