Quizzzit

De Knikker Keukens en Badkamers

Goed georganiseerd ook in de voorbereiding, super enthousiaste quizmaster die zich heel goed had voorbereid.
De Knikker Keukens & Badkamers.

Van Gelder KLM

Professioneel en kwalitatief van hoog niveau

SintLucas

Wat een unieke manier om toch wat leuks voor de studenten te kunnen ondernemen online! De quiz was goed aangepast op de doelgroep, goed/spontaan/leuk begeleidt door de (live!) quizmaster en het zag... Wat een unieke manier om toch wat leuks voor de studenten te kunnen ondernemen online! De quiz was goed aangepast op de doelgroep, goed/spontaan/leuk begeleidt door de (live!) quizmaster en het zag er allemaal erg professioneel uit. Je kan de quiz uitbreiden naar eigen wens. We hebben ontzettend veel positieve reacties gekregen van de studenten, ondanks dat de activiteit volledig online was. Er deden in ons geval 11 klassen mee aan de quiz. Achteraf hebben we de uitslagen ontvangen per klas en een lijst met alle individuele deelnemers met bijbehorende scores. Het enige wat we hierin gemist hebben is een uitslag per klas met daarbij de deelnemers, dus welke score is er door wie gehaald binnen klas X/Y/Z.

Hans Marinus / Technip Energies

Een professionele organisatie die weten wat ze doen. Denken constructief mee en zorgen dat het evenement vlekkeloos verloopt.
Hoge qualitieit van beeld en geluid met goede interactie van alle...
Hoge qualitieit van beeld en geluid met goede interactie van alle medewerkers. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar. Namens de evenementencommissie van Technip Energies, bedankt voor het verzorgen van een leuke dagafsluiting!

BDO Breda

Heel goed! Leuke vragen en alles tot in de puntjes geregeld.

CZE ehh en ccu

Het was een zeer leuke avond, vooraf alles goed doorgenomen en duidelijk. Het jammere wel is dat internet sommige deelnemers in de steek liet en dat de DJ niet live was.

Crédit Agricole Consumer Finance Nederland

Quizzzit heeft voor onze collega’s een gezellige online pubquiz verzorgd. De reacties na afloop waren ontzettend enthousiast. ‘Volgende week weer?’ werd er gevraagd. De onlinequiz is enorm... Quizzzit heeft voor onze collega’s een gezellige online pubquiz verzorgd. De reacties na afloop waren ontzettend enthousiast. ‘Volgende week weer?’ werd er gevraagd. De onlinequiz is enorm professioneel georganiseerd. We hadden het idee dat we naar een live tv-uitzending zaten te kijken, maar dan wel eentje die helemaal op maat voor ons bedrijf was gemaakt. De livestream verliep heel soepel, zonder haperingen. Erg fijn. De vragen waren heel afwisselend, met grappige filmpjes, leuke muziekfragmenten en spelletjes.

De quizmaster – Juliën – maakte er écht een feestje van. Ook de social wall met live appjes en foto’s van collega’s was een leuke toevoeging. Ondanks het feit dat iedereen de quiz thuis speelde, hadden we tóch het gevoel dat we samen waren. En dat was precies de bedoeling.
Dus namens de medewerkers van CA CF NL: hartelijk bedankt voor de leuke middag Quizzzit!

Crédit Agricole Consumer Finance Nederland

ADS Groep

Met 60 collega's van ADS Groep hebben we genoten van deze online quiz. De spelletjes en vragen waren gevarieerd met tussendoor voldoende mogelijkheden om zelf foto's of quotes in te sturen. Erg leuk... Met 60 collega's van ADS Groep hebben we genoten van deze online quiz. De spelletjes en vragen waren gevarieerd met tussendoor voldoende mogelijkheden om zelf foto's of quotes in te sturen. Erg leuk en voor herhaling vatbaar.

Dutch Neuroscience Meeting

Erg professioneel team dat voor alles zorgt. Superleuke avond gehad!

BAM Wonen

BAM Wonen is erg tevreden over Quizzzit, het is een professionele partij om een Pubquiz mee te organiseren.