Quizzzit

Bonneveld Aannemingsbedrijf

De quiz zat erg leuk in elkaar met zeer gevarieerde vragen. Quizmaster deed het erg leuk en kon de deelnemers goed fanatiek krijgen!

LTV Maarn

Het was een super gave ervaring!

Fletcher Hotel De Buunderkamp

Een zeer leuke Entertainment Quiz, waar iedereen aan mee kan doen. Plezier gegarandeerd.

Robin

Ontzettend leuke activiteit voor teams.

Verstappen

Professionele uitstraling. Filmpjes om een vraag te introduceren zijn leuk. Presentator is flexibel om publiek mee te krijgen.

Partou

Ze maken er echt een feestje van!! Ook de persoonlijke vragen tussendoor waren erg leuk. De sfeer zat er gelijk goed in!! Zeker een aanrader!

ilionx

Leuke Quiz samen met collega's

KNMG Twente

Dankzij QUIZzzIT hebben we een heel gezellige avond gehad. De quizmaster speelde goed in op de behoeftes van de groep en zorgde voor een relaxte en veilige sfeer. Een stel artsen in een cafe aan het... Dankzij QUIZzzIT hebben we een heel gezellige avond gehad. De quizmaster speelde goed in op de behoeftes van de groep en zorgde voor een relaxte en veilige sfeer. Een stel artsen in een cafe aan het zingen krijgen: chapeau!

Center Parcs De Eemhof

Al vele jaren werken we samen met Quizzzit en op 22 juni hebben zij weer een super leuke quiz neergezet voor Moeders voor Moeders. Super fijn met ze schakelen, denken mee en reageren snel. Een fijne... Al vele jaren werken we samen met Quizzzit en op 22 juni hebben zij weer een super leuke quiz neergezet voor Moeders voor Moeders. Super fijn met ze schakelen, denken mee en reageren snel. Een fijne partner om mee samen te werken.

Moeders voor Moeders

Geweldige ervaring en de presentator was geweldig. Maakte er een feestje van.