Quizzzit

Robin

Ontzettend leuke activiteit voor teams.

Verstappen

Professionele uitstraling. Filmpjes om een vraag te introduceren zijn leuk. Presentator is flexibel om publiek mee te krijgen.

Partou

Ze maken er echt een feestje van!! Ook de persoonlijke vragen tussendoor waren erg leuk. De sfeer zat er gelijk goed in!! Zeker een aanrader!

ilionx

Leuke Quiz samen met collega's

KNMG Twente

Dankzij QUIZzzIT hebben we een heel gezellige avond gehad. De quizmaster speelde goed in op de behoeftes van de groep en zorgde voor een relaxte en veilige sfeer. Een stel artsen in een cafe aan het... Dankzij QUIZzzIT hebben we een heel gezellige avond gehad. De quizmaster speelde goed in op de behoeftes van de groep en zorgde voor een relaxte en veilige sfeer. Een stel artsen in een cafe aan het zingen krijgen: chapeau!

Center Parcs De Eemhof

Al vele jaren werken we samen met Quizzzit en op 22 juni hebben zij weer een super leuke quiz neergezet voor Moeders voor Moeders. Super fijn met ze schakelen, denken mee en reageren snel. Een fijne... Al vele jaren werken we samen met Quizzzit en op 22 juni hebben zij weer een super leuke quiz neergezet voor Moeders voor Moeders. Super fijn met ze schakelen, denken mee en reageren snel. Een fijne partner om mee samen te werken.

Moeders voor Moeders

Geweldige ervaring en de presentator was geweldig. Maakte er een feestje van.

Nu Skin Netherlands

Tijdens onze team building dag in Toverland zochten we een leuke gezamelijke activiteit om na de lunch toch iedereen even bij elkaar te brengen. QUIZzzIT werd ons hiervoor aanbevolen door Toverland.... Tijdens onze team building dag in Toverland zochten we een leuke gezamelijke activiteit om na de lunch toch iedereen even bij elkaar te brengen. QUIZzzIT werd ons hiervoor aanbevolen door Toverland. Het contact voorafgaand aan de activiteit was heel prettig en duidelijk en we konden aan de hand van wat tips 'eigen vragen' toevoegen aan de quiz wat het extra persoonlijk maakte. Tijdens de quiz werden alle teams er op een leuke manier bij betrokken en de quiz was erg leuk en afwisselend in elkaar gezet. Wat hebben we gelachen, echt een aanrader!

Vue

Wat een slecht concept..

Reactie Quizzzit:

Beste Olav, wat jammer dat je het een slecht concept vind. Wij doen er alles aan om onze kwaliteit hoog te houden en naar mijn weten ben jij nooit klant geweest of hebben wij jou nooit uitgenodigd... Beste Olav, wat jammer dat je het een slecht concept vind. Wij doen er alles aan om onze kwaliteit hoog te houden en naar mijn weten ben jij nooit klant geweest of hebben wij jou nooit uitgenodigd om een recensie te plaatsen. Aan jouw mailadres kan ik zien dat jij van de Pubquizclub bent. Het is wel erg laag bij de grond om een ander bedrijf zo slecht te beoordelen.

Orlando Mual - Raeger Autismecentrum

Zeer professioneel en een leuke interactie met de quizmaster. Daarnaast verloopt het contact soepel en er wordt meegedacht over de invulling van het programma. De vragen zijn actueel en van een... Zeer professioneel en een leuke interactie met de quizmaster. Daarnaast verloopt het contact soepel en er wordt meegedacht over de invulling van het programma. De vragen zijn actueel en van een uitdagend niveau. Inmiddels hebben we twee geslaagde pubquizzen door Quizzzit laten organiseren. Al met al een leuke activiteit tijdens een borrel met collega's!