Quizzzit

Papendal

Quizzzit heeft voor een klant van ons een quiz georganiseerd. Dit is zeer goed bevallen. Ik ben zelf niet bij de quiz geweest, dus inhoudelijk kan ik de vragen niet beantwoorden.

TotalEnergies

Fijn en gezellig, bracht een leuke sfeer met zich mee

MULTIFIX

Een top avond waarbij Quizzzit een 2-uur durende quiz voor circa 50 personen heeft gepresenteerd.
Gezellige sfeer, leuke vragen en met ruimte voor een geintje tussendoor, precies wat je zoekt bij een personeelsfeestje.
MULTIFIX

Michelle - De Koepelgevangenis Arnhem

Zeker aan te raden! Heel fijn contact en staat ervoor open om overal in mee te denken. Wij hebben in samenwerking met Quizzzit een hele toffe pubquiz neer mogen zetten voor onze klant.

Gerwin van Hussel

We hebben bij onze vereniging een VoetbalQuiz laten organiseren, goede vragen en de presentatie was top! Supportersvereniging vv Sparta Nijkerk

Vink installatiegroep

Wij hebben een evenement georganiseerd vanuit de Personeelsvereniging van Vink installatiegroep. De medewerkers waren mooi op tijd en alles liep volgens plan.
De presentatrice heeft een leuk...
De presentatrice heeft een leuk sfeer gecreëerd en een ieder die aanwezig was heeft het als zeer leuk ervaren. In het verleden hebben wij ook Quizzzit een leuke avond laten verzorgen. Wij zijn voornemens om ze bij een volgend evenement zoiezo uit te nodigen.

Marieke / Bilderberg

Vanuit Bilderberg werken we al jaren samen met Quizzzit. Quizzzit verzorgt quizen op alle onze locaties. Het was enorm leuk om het weer eens live te mogen beleven, echt een feestje!

Frimex

Positief, goed en snel contact, hoefde weinig zelf te regelen, gezellige presentator en leuke vragen

De Bronckhorst Hoeve

Fijn samenwerken met Quizzzit, duidelijke en prettige communicatie.
Leuke gevarieerde professionele quiz wat voor iedereen leuk is! De quizmaster weet iedereen mee te krijgen.

GAC Business Solutions

Het was een erg leuke veelzijdige quiz met een leuke quiz master!