Quizzzit

De Wilberthof Brabantzorg

Tijdens de personeelsavond een zeer geslaagde quiz. Zeker de persoonlijke vragen zijn een extra leuke toevoeging.

NTT Netherlands

Hele leuke professionele pubquiz met goede technische ondersteuning tijdens ons (NTT, Netherlands) event. Leuke vragen met vaak filmpjes, muziek etc. Hierdoor ontstaat leuke interactie tussen de... Hele leuke professionele pubquiz met goede technische ondersteuning tijdens ons (NTT, Netherlands) event. Leuke vragen met vaak filmpjes, muziek etc. Hierdoor ontstaat leuke interactie tussen de deelnemers. Enthousiaste quizmaster. Prettig contact vooraf.

Beste Bands BV

Prima!

PV GGz Nijmegen/Overwaal

Het was onwijs goed geregeld, leuke quizmaster die precies op het publiek inspeelde, erg afwisselend!

Papendal

Quizzzit heeft voor een klant van ons een quiz georganiseerd. Dit is zeer goed bevallen. Ik ben zelf niet bij de quiz geweest, dus inhoudelijk kan ik de vragen niet beantwoorden.

TotalEnergies

Fijn en gezellig, bracht een leuke sfeer met zich mee

MULTIFIX

Een top avond waarbij Quizzzit een 2-uur durende quiz voor circa 50 personen heeft gepresenteerd.
Gezellige sfeer, leuke vragen en met ruimte voor een geintje tussendoor, precies wat je zoekt bij een personeelsfeestje.
MULTIFIX

Michelle - De Koepelgevangenis Arnhem

Zeker aan te raden! Heel fijn contact en staat ervoor open om overal in mee te denken. Wij hebben in samenwerking met Quizzzit een hele toffe pubquiz neer mogen zetten voor onze klant.

Gerwin van Hussel

We hebben bij onze vereniging een VoetbalQuiz laten organiseren, goede vragen en de presentatie was top! Supportersvereniging vv Sparta Nijkerk