Quizzzit

The July

Prima. Goed verzorgde quiz.

Supportersvereniging Sparta Nijkerk

Wij organiseren 2x per jaar een quiz en hebben dit nu voor de 4e maal via Quizzzit gedaan. Alles is perfect geregeld en gepresenteerd

Reginox

Met de PV hebben we voor onze collega's Quizzzit gevraagd om een pubquiz te organiseren waar iedereen actief aan deel kan nemen ongeacht de mate van kennis over verschillende onderwerpen. De opzet... Met de PV hebben we voor onze collega's Quizzzit gevraagd om een pubquiz te organiseren waar iedereen actief aan deel kan nemen ongeacht de mate van kennis over verschillende onderwerpen. De opzet van de Quiz is helemaal top. Leuke vragen, filmpjes, muziek, sfeer en feest. Doordat iedereen een eigen kastje heeft doet iedereen gelijk actief mee. De karaoke bij elke tussenstand is echt een hele leuke toevoeging. We hebben alleen maar goede reacties gehad.

dormakaba Nederland B.V.

Fantastisch, goed opgezet, leuke quizmaster

TUI

Voor het evenement heel fijn contact. Snelle reacties en duidelijk. Met TUI hebben wij nu al 2 x een team uitje met Quizzit georganiseerd en beide keren heel erg genoten. Professioneel en met de... Voor het evenement heel fijn contact. Snelle reacties en duidelijk. Met TUI hebben wij nu al 2 x een team uitje met Quizzit georganiseerd en beide keren heel erg genoten. Professioneel en met de collega's vreselijk gelachen. De quizmasters waren verschillend, maar ook dat maakt niks uit. Ze zijn heel goed in wat ze doen!

Capfun Wondermolen

De vragen waren aangepast naar ons bedrijf, dat maakte het extra leuk!

Bouwgroep Schrijver

Op de personeelsdag van Bouwgroep Schrijver een super leuke Quiz georganiseerd! Ervaring met Quizzzit was top, ze zijn heel flexibel en denken goed met je mee. De quiz zat goed in elkaar, iedereen... Op de personeelsdag van Bouwgroep Schrijver een super leuke Quiz georganiseerd! Ervaring met Quizzzit was top, ze zijn heel flexibel en denken goed met je mee. De quiz zat goed in elkaar, iedereen was enorm enthousiast! Complimenten voor jullie en zeker aan te raden. De sfeer zat er direct goed in voor de hele dag ;-)

De Wilberthof Brabantzorg

Tijdens de personeelsavond een zeer geslaagde quiz. Zeker de persoonlijke vragen zijn een extra leuke toevoeging.

NTT Netherlands

Hele leuke professionele pubquiz met goede technische ondersteuning tijdens ons (NTT, Netherlands) event. Leuke vragen met vaak filmpjes, muziek etc. Hierdoor ontstaat leuke interactie tussen de... Hele leuke professionele pubquiz met goede technische ondersteuning tijdens ons (NTT, Netherlands) event. Leuke vragen met vaak filmpjes, muziek etc. Hierdoor ontstaat leuke interactie tussen de deelnemers. Enthousiaste quizmaster. Prettig contact vooraf.