Quizzzit

TrueNoord Services B.V.

Alle teamleden van TrueNoord Services BV hebben genoten van deze pubquiz!

MOS Events

Quizzzit is een fijne organisatie die gezorgd heeft voor een gezellige quiz-avond voor de leden van de vereniging. De DJ's zorgden direct voor een leuke sfeer en de chatfunctie voor onderling contact.

ASML

Ondanks de relatief korte voorbereidingstijd, hebben we door de professionele voorbereiding en snelle communicatie met Quizzzit een fantastisch online kerst event kunnen organiseren voor onze afdeling

Janssen Biologics

Na de aanvraag de volgende dag direct gebeld om alles te bespreken en in orde te maken. Met een internationaal gezelschap een Quiz in het Engels welke prima is verlopen. In deze tijden toch nog een... Na de aanvraag de volgende dag direct gebeld om alles te bespreken en in orde te maken. Met een internationaal gezelschap een Quiz in het Engels welke prima is verlopen. In deze tijden toch nog een geslaagd kerst evenement kunnen organiseren!

Kjersti Benschop / Almeerse Scholen Groep

Dit was de tweede keer dat ik Quizzzit vroeg een quiz te organiseren. Reden hiervoor was de service, de kwaliteit en de professionaliteit die Quizzzit zijn klanten biedt.

Tergooi

Was een hele leuke manier om een kerstborrel te doen. Leuke vragen!! je werd er doorheen geleid door de quizzzmaster.

Sodexo

Superfun! Programma zit goed in elkaar en professioneel team. Onze collega's hadden een topmidag!

AB InBev

We had a great time with Quizzzit, it met our expectation and the total satisfaction of our group.

SchoolWerkt - RMC regio Utrecht

Quizzzit is een ontzettend fijne organisatie om mee samen te werken. De voorbereiding verliep heel goed, mede door de flexibiliteit van Quizzzit. Ze zijn altijd bereikbaar, heldere afspraken, geen... Quizzzit is een ontzettend fijne organisatie om mee samen te werken. De voorbereiding verliep heel goed, mede door de flexibiliteit van Quizzzit. Ze zijn altijd bereikbaar, heldere afspraken, geen vraag is te veel en ook na afloop is de service perfect. De reacties van de partners in de regio tijdens en na de sessie waren zeer positief, zeker een aanrader!

Bouwbedrijf Pennings

Top