Quizzzit

Gerben van den Hurk / Hertek B.V.

Ook dit jaar heeft Quizzzit voor Hertek het showelement tijdens de digitale nieuwjaarsbijeenkomst georganiseerd. En wederom is alles tot in de puntjes perfect geregeld. Bedankt!

Dylan Steel Solutions

Wij hebben een erg toffe quiz gehad met leuke gevarieerde vragen. De quizmaster beviel goed en het contact met Quizzzit verliep ook vlotjes. De collega's bij ons hebben een mooie avond gehad. Wij hebben een erg toffe quiz gehad met leuke gevarieerde vragen. De quizmaster beviel goed en het contact met Quizzzit verliep ook vlotjes. De collega's bij ons hebben een mooie avond gehad.
Dylan Steel Solutions

Janssen Distribution Services BV

Onze online nieuwjaarsreceptie was net zoals vorig jaar een succes! Fantastisch georganiseerd door Quizzzit! In het bijzonder door Martijn!

mijnplein

Mijnplein
Mijnplein
Het contact voorafgaand aan de quiz was prettig en de quiz zelf erg leuk! De uiteenlopende vragen, interactie via de social rounds en de enthousiaste presentator maakten de quiz tot een leuke, verbindende activiteit.

Rijkswaterstaat Zuid-Nederland

Leuke online quiz. Goed georganiseerd met heldere instructies. Borrelpakketten met kwaliteitsproducten en netjes geleverd.

RAVO BV

Het was een hele fijne samenwerking. In een heel kort tijdsbestek hebben zij voor RAVO BV een goed verzorgde, hele leuke quiz neergezet.

Caroline Boogaard, Fatboy

Jullie hebben het super geregeld! Strak georganiseerd, alle informatie handig bij elkaar in een draaiboek, snel antwoord op emails. De pubquiz zelf was leuk en de extra eigen vragen maakten het voor... Jullie hebben het super geregeld! Strak georganiseerd, alle informatie handig bij elkaar in een draaiboek, snel antwoord op emails. De pubquiz zelf was leuk en de extra eigen vragen maakten het voor ons echt af. De reactietijd na het stellen van een vraag kan misschien iets korter waardoor het tempo wat hoger blijft.
De quizmaster deed het goed, duidelijk te verstaan en voor ons internationale team in het Engels. Voor Fatboy had het misschien nog wat losser, wat gekker, wat meer over de top gemogen - maar hoe dan ook knap om dit zo virtueel te doen!

IFV

Leuke energieke Kerstquiz voor de medewerkers van het IFV. Met eigen (organisatie gerichte) vragen, look en feel in IFV stijl. Er deden ongeveer 225 medewerkers mee. Wij zijn een hele leuke ervaring... Leuke energieke Kerstquiz voor de medewerkers van het IFV. Met eigen (organisatie gerichte) vragen, look en feel in IFV stijl. Er deden ongeveer 225 medewerkers mee. Wij zijn een hele leuke ervaring rijker in het online pubquizen.

Bilfinger Tebodin Netherlands BV

Zeer professioneel en erg leuk om online een quiz te spelen.