Quizzzit

mijnplein

Mijnplein
Mijnplein
Het contact voorafgaand aan de quiz was prettig en de quiz zelf erg leuk! De uiteenlopende vragen, interactie via de social rounds en de enthousiaste presentator maakten de quiz tot een leuke, verbindende activiteit.

Rijkswaterstaat Zuid-Nederland

Leuke online quiz. Goed georganiseerd met heldere instructies. Borrelpakketten met kwaliteitsproducten en netjes geleverd.

RAVO BV

Het was een hele fijne samenwerking. In een heel kort tijdsbestek hebben zij voor RAVO BV een goed verzorgde, hele leuke quiz neergezet.

Caroline Boogaard, Fatboy

Jullie hebben het super geregeld! Strak georganiseerd, alle informatie handig bij elkaar in een draaiboek, snel antwoord op emails. De pubquiz zelf was leuk en de extra eigen vragen maakten het voor... Jullie hebben het super geregeld! Strak georganiseerd, alle informatie handig bij elkaar in een draaiboek, snel antwoord op emails. De pubquiz zelf was leuk en de extra eigen vragen maakten het voor ons echt af. De reactietijd na het stellen van een vraag kan misschien iets korter waardoor het tempo wat hoger blijft.
De quizmaster deed het goed, duidelijk te verstaan en voor ons internationale team in het Engels. Voor Fatboy had het misschien nog wat losser, wat gekker, wat meer over de top gemogen - maar hoe dan ook knap om dit zo virtueel te doen!

IFV

Leuke energieke Kerstquiz voor de medewerkers van het IFV. Met eigen (organisatie gerichte) vragen, look en feel in IFV stijl. Er deden ongeveer 225 medewerkers mee. Wij zijn een hele leuke ervaring... Leuke energieke Kerstquiz voor de medewerkers van het IFV. Met eigen (organisatie gerichte) vragen, look en feel in IFV stijl. Er deden ongeveer 225 medewerkers mee. Wij zijn een hele leuke ervaring rijker in het online pubquizen.

Bilfinger Tebodin Netherlands BV

Zeer professioneel en erg leuk om online een quiz te spelen.

Canline Systems

Canline Systems

PV De Friese Meren

Dankzij Quizzzit konden we als personeelsvereniging De Friese Meren nog op korte termijn een digitaal uitje organiseren als vervanger van een gepland uitje. Met wat input van ons heeft de quizmaster... Dankzij Quizzzit konden we als personeelsvereniging De Friese Meren nog op korte termijn een digitaal uitje organiseren als vervanger van een gepland uitje. Met wat input van ons heeft de quizmaster er samen met haar team een leuke op maat gemaakte avond van gemaakt waar ruim 150 collega's met veel plezier aan mee hebben gedaan.

Dyade

Goed geregeld en erg gezellig voor een online event