Quizzzit

RAVO BV

Het was een hele fijne samenwerking. In een heel kort tijdsbestek hebben zij voor RAVO BV een goed verzorgde, hele leuke quiz neergezet.

Caroline Boogaard, Fatboy

Jullie hebben het super geregeld! Strak georganiseerd, alle informatie handig bij elkaar in een draaiboek, snel antwoord op emails. De pubquiz zelf was leuk en de extra eigen vragen maakten het voor... Jullie hebben het super geregeld! Strak georganiseerd, alle informatie handig bij elkaar in een draaiboek, snel antwoord op emails. De pubquiz zelf was leuk en de extra eigen vragen maakten het voor ons echt af. De reactietijd na het stellen van een vraag kan misschien iets korter waardoor het tempo wat hoger blijft.
De quizmaster deed het goed, duidelijk te verstaan en voor ons internationale team in het Engels. Voor Fatboy had het misschien nog wat losser, wat gekker, wat meer over de top gemogen - maar hoe dan ook knap om dit zo virtueel te doen!

IFV

Leuke energieke Kerstquiz voor de medewerkers van het IFV. Met eigen (organisatie gerichte) vragen, look en feel in IFV stijl. Er deden ongeveer 225 medewerkers mee. Wij zijn een hele leuke ervaring... Leuke energieke Kerstquiz voor de medewerkers van het IFV. Met eigen (organisatie gerichte) vragen, look en feel in IFV stijl. Er deden ongeveer 225 medewerkers mee. Wij zijn een hele leuke ervaring rijker in het online pubquizen.

Bilfinger Tebodin Netherlands BV

Zeer professioneel en erg leuk om online een quiz te spelen.

Canline Systems

Canline Systems

PV De Friese Meren

Dankzij Quizzzit konden we als personeelsvereniging De Friese Meren nog op korte termijn een digitaal uitje organiseren als vervanger van een gepland uitje. Met wat input van ons heeft de quizmaster... Dankzij Quizzzit konden we als personeelsvereniging De Friese Meren nog op korte termijn een digitaal uitje organiseren als vervanger van een gepland uitje. Met wat input van ons heeft de quizmaster er samen met haar team een leuke op maat gemaakte avond van gemaakt waar ruim 150 collega's met veel plezier aan mee hebben gedaan.

Dyade

Goed geregeld en erg gezellig voor een online event

Monique / Chrysal International

Mijn ervaring qua voorbereiding is heel goed. Goede en duidelijke informatie en er wordt snel gereageerd. Ik vond de quizmaster op zich OK maar het had voor mij wel ietwat 'losser' gekund, voelde... Mijn ervaring qua voorbereiding is heel goed. Goede en duidelijke informatie en er wordt snel gereageerd. Ik vond de quizmaster op zich OK maar het had voor mij wel ietwat 'losser' gekund, voelde soms een beetje 'opgezegd' aan.

Fortuna Sittard

In samenwerking met Quizzzit een quiz georganiseerd voor seizoenkaarthouders en business partners van Fortuna Sittard. Een ontzettend professionele en interactieve quiz. Overal wordt door Quizzzit... In samenwerking met Quizzzit een quiz georganiseerd voor seizoenkaarthouders en business partners van Fortuna Sittard. Een ontzettend professionele en interactieve quiz. Overal wordt door Quizzzit aan meegedacht. Je hebt zelf de mogelijkheid om vragen en video's in te sturen, waardoor je een leuke eigen draai aan de quiz kunt geven. Van begin tot eind ook hele fijne ondersteuning gekregen, zodat we volledig ontzorgd werden en zorgeloos naar de quiz konden toewerken. Ook de social media rondes zijn ontzettend leuk zodat je een goed beeld krijgt van op welke manier de teams deelnemen aan de quiz. Kers op de taart was de mogelijkheid om voorafgaand aan de quiz nog een kinderquiz te organiseren, zodat we voor zowel jong als oud een leuke afsluiting van het jaar konden bieden aan onze fans. Quizzzit is dus een absolute aanrader!