Quizzzit

FC Oudewater

Zeer goed

De Vereenigde Amsterdamsche Reederij / Cruise with US / MS de Jordaan

Voor de tweede keer Quizzzit ingehuurd en wederom was het een succes! Echt een aanrader als je iets aan teambuilding wilt doen met grotere groepen. Ik had 85 mensen en 17 teams gemaakt. Mensen die... Voor de tweede keer Quizzzit ingehuurd en wederom was het een succes! Echt een aanrader als je iets aan teambuilding wilt doen met grotere groepen. Ik had 85 mensen en 17 teams gemaakt. Mensen die elkaar niet kenden bij elkaar gezet en het heeft heel goed uitgepakt. De avond was wederom een hit! Dus een aanrader! Onze gastheer Vincent was een topper en wist precies de juiste toon te zetten. Onze presentatie in huisstijl, prachtig gedaan door Quizzzit en de vragen op maat die betrekking hadden op de werknemers waren natuurlijk hilarisch :-) Dank voor jullie geweldige input en uitwerking van de Quizzz. Tot een volgende keer!

Hoogvliet Supermarkten

Positief!

VKP Beveiligingstechniek BV

Superleuk

St. Antonius Ziekenhuis Nieuwegein

Voor de 3e keer enorm genoten van deze super leuke pub quiz!

Vijfhart

Goed, was leuk.

Perfectkeur

Quizzzit (Maurice) denkt met je mee. Quizzzit doet echt zijn best om de quiz aan te laten sluiten op wensen en verwachtingen van de klant. Wij kijken terug op een fantastische middag. Onze collega's... Quizzzit (Maurice) denkt met je mee. Quizzzit doet echt zijn best om de quiz aan te laten sluiten op wensen en verwachtingen van de klant. Wij kijken terug op een fantastische middag. Onze collega's waren wild enthousiast over de quiz en de quizmaster. Kortom, fantastisch!

Rijkswaterstaat, Mariska van de Ven

Leuke, spannende, interactieve quiz. Veel interactie en grapjes.

Collin Crowdfund

De quiz was geslaagd. Het was één groot feest!

GTR

We hebben genoten van Quizzzit op een fantastisch sponsor en vrijwilligersavond van onze tennis-en padelvereniging. Prima georganiseerd, leuke vragen, actieve interactie. Top amusement... We hebben genoten van Quizzzit op een fantastisch sponsor en vrijwilligersavond van onze tennis-en padelvereniging. Prima georganiseerd, leuke vragen, actieve interactie. Top amusement gegarandeerd.