Laurens Kroese

Prima bedrijf

Laurent Essers

Mooi product aangekocht (kinderdrone), goede en snelle aftersale service gehad bij het ontstaan van een klein euvel.

Geen verbeterpunten

jozef kochanski

Het belangrijkste !perfect contact!

de pagina voltooien on-lin

perry van beek

frank mark

Snelle verzending, volledige informatie over verzending

geen idee

Vic Delhaye

Super slecht, ik en een vriend hebben verschillende goederen gekocht. Beiden waren defect en wij kregen geen antwoord voor het oplossen van dit probleem dit is dus een scam die honderden euros kost

Bedrijven zoals deze hebben geen kennis over hun vak en geen interesse in klantendienst. De verbeterpunten zijn niet beginnen met deze zaak als je er niets van bakt en geen scam opstarten

Reactie Quadcopter-shop.nl:

Hoi vic, dank voor je review. Een mailtje of een telefoontje hebben we tot nu toe niet ontvangen. We vragen ons dan ook af wat het probleem met jouw drone is. Neem aub contact met ons op. We zijn... Hoi vic, dank voor je review. Een mailtje of een telefoontje hebben we tot nu toe niet ontvangen. We vragen ons dan ook af wat het probleem met jouw drone is. Neem aub contact met ons op. We zijn niet een partij die bekend staat als 'scammers'. Dus erg jammer dat je hier ons van beticht. We zien graag je reactie tegemoet.

Rik Thijssen

Jaap Kremer

Goed contact voelt vertrouwd

Drone voor starten 3x updaten vind ik raar. Sd card niet inclusief, ook niets gecommuniceerd.

Rietveld

Klantgericht bedrijf

Anton van Nieuwenhuysen

Zeer goed

iets overzichtelijker zou kunnen, maar geen probleem