Qoets.nl

No nonsens autobedrijf met uitstekende service en waar afspraken worden nagekomen!
Klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Haal en brengservice voor onderhoud wordt als zeer prettig ervaren.4

Heel goed, klantgericht, behulpzaam

Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en over de heldere manier van communiceren.
Al mijn vragen werden snel en naar tevredenheid beantwoord. Kortom uitstekende service.

Snelle en correcte service.
Goed contact onderhouden en zeer tevreden met mijn bmw 5 serie.

Erg netjes en goed geholpen en houden hun woord ook met kleien zaken die nog geregeld moeten worden nadien. Autos zijn echt in zeer mooie staat zoals de liefhebber het wil :-)

Zeer accuraat

Zeer klantvriendelijk en attent. Een absolute aanrader. De service is goed, en blijft ook na de verkoop van de auto zeer goed

Correct, klantvriendelijk modern bedrijf. Afspraken worden echt nagekomen. Goede after sales, zelfs ongevraagd.

Super goed. Luistert goed naar de wensen van de klant. Bereid om een deal te maken.
Zeer servicegericht.

Qoets is een Top Bedrijf!
Zij zijn van het begin tot levering van de
nieuwe Koets zeer correct en plezierig!
Onze volgende...... wordt weer een QOETS!