8.2/10

Ronald

Goede kwaliteit horren van aluminium.

W.van der Linden

Prima kwaliteit hor.

Hoogervorst

Is goed en duidelijk en de controle op de opgegeven maten vond ik heel correct

Tamara

Fantastisch! Duidelijke uitleg gehad via de e-mail en telefonisch, reageren snel en de plissé hordeur was erg makkelijk te installeren en werkt perfect. Daarnaast ziet hij er erg mooi uit. Hier een... Fantastisch! Duidelijke uitleg gehad via de e-mail en telefonisch, reageren snel en de plissé hordeur was erg makkelijk te installeren en werkt perfect. Daarnaast ziet hij er erg mooi uit. Hier een erg tevreden klant!

Goede communicatie in het begin, helaas levering van een slecht product dat snel kapot gaat en niet lekker schuift in de reels.

Reactie QNIQ - Maatwerk horren:

Hallo,
Hallo,
Wat jammer dat je niet tevreden bent met de hor. Wij hebben helaas niks van je vernomen en kunnen hierdoor ook je klacht niet in behandeling nemen. Na het ontvangen van deze review heb ik contact opgenomen, maar helaas geen reactie ontvangen.
Soms kan een hordeur niet lekker schuiven in de rail als deze niet helemaal haaks gemonteerd is. Dit is eenvoudig aan te verhelpen door de hor anders te monteren.
Veel succes.
Met vriendelijke groeten, team QNIQ.

Arjan Marskamp

Zeer goed

Heldere website en goede service

De hordeur was precies op de opgegeven maten gemaakt, en was goed te monteren.