Ralph Moonen

Goede service en fijne AD matrassen. Wij gebruiken Q Care al jaren voor de revalidatie afdelingen. Snelle bezorging.

Peter

Zeer deskundig. Voldoende tijd om de wonden te controleren en het vervolgens uitleggen wat voor de komende weken de uit te voeren procedure is.

A. Mevis Hesseling

Geweldige communicatie goed en snel berijkbaar snelle levering van goed materiaal. Bij mij kwam mr Schwoll hij was zeer vriendelijk en wist perfect waar hij mee bezig was. Al met al een geweldig... Geweldige communicatie goed en snel berijkbaar snelle levering van goed materiaal. Bij mij kwam mr Schwoll hij was zeer vriendelijk en wist perfect waar hij mee bezig was. Al met al een geweldig bedrijf met vriendelijk en bekwaam personeel. M.v.g. Angelique

Suzanne

Echt de beste, al verschillende decubitus matras leveranciers gehad. Q Care levert snel en hun verpleegkundige kijk echt naar wat voor mij het beste is waardoor mijn wonden zijn genezen! Echt een... Echt de beste, al verschillende decubitus matras leveranciers gehad. Q Care levert snel en hun verpleegkundige kijk echt naar wat voor mij het beste is waardoor mijn wonden zijn genezen! Echt een aanrader 👍. Dank toppers

Mevr. Bogers

Mijn moeder ligt al bijna 18 jaar op dit matras en heeft nog nooit doorligplekken gehad.

Jannie

Goed bereikbaar en leveren snel. Afspraken worden nagekomen en werkt goed samen met zorgpersoneel. Dat is in deze tijden zo belangrijk!

ZZG zorggroep

Zeer proffecioneel en kundige organisatie

Ralph Moonen

Goed bedrijf die mee denkt aan decubituszorg

B. Coonen

Een duidelijke website. Bestelling van het AD-hulpmiddel en de levering ging soepel en vlot.

Fred Boseijck

Makkelijk te bestellen via telefoon. Goede service bij de levering en heldere uitleg over het gebruik van het hulpmiddel gekregen. Ga zo door.