Service

Snelle service.

Niet nodig.

F.C. van Tegelen-Verhoeven

Levering

Communicatie na levering kan beter.

Gerda Muller

Prima spulletjes.
Op tijd geleverd.

Afhandelen van retourzendingen en de daarbijbehorende terugbetaling is zeker voor verbetering vatbaar

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste Gerda,
Beste Gerda,
Ik zie dat jouw retourzending bij ons is ontvangen en na ontvangst binnen 5 werkdagen is verwerkt en terugbetaald zoals is aangeven bij de informatie over retourzendingen.
Wellicht ging je er vanuit dat de retourzending al eerder bij ons was ontvangen. Soms kan het enkele dagen langer duren voordat een retourzending bij ons aankomt in verband met de drukte bij de vervoerders.

H Oosting

Goed, ze doen wat ze beloven en zijn duurzaam bezig door alle producten in een keer te versturen i.p.v. deel pakketjes.

Communicatie zodat je weet wanneer je product wordt geleverd.

Ga zo door

D.J. van Rossum

Hier ben ik via google gekomen, omdat ik grote maten pyjama's zocht voor mijn man. De maat is prima en ze zitten lekker.

Geen idee.

Geen.

Plantien Muller

Prima kwaliteit en vlotte levering

Goede kwaliteit van bestelde artikel

Nvt

Bep VNieuwkoop.v.d.Kamp

Goede informatie met voorbeelden

?

E Zwart

Snelle levering en mooi product

Artikel voldoet aan verwachting

veerle baetens

Mooie, kwaliteitsvolle produkten aan betaalbare prijs

ruime keuze, goede prijs/kwaliteit verhouding

als de spullen dringend nodig zijn is het best lang wachten op levering

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste Veerle, bedankt voor jouw beoordeling.
Beste Veerle, bedankt voor jouw beoordeling.
Van de 4 artikelen waren er inderdaad 2 die niet direct leverbaar waren en 3 dagen later konden worden verzonden. Om kosten en milieu te sparen wachten wij in de regel totdat de bestelling compleet is om te verzenden. Daarnaast hoef je maar één keer de bestelling in ontvangst te nemen.
Mocht je een volgende keer een bestelling bij ons plaatsen en er zitten artikelen bij die wij wel direct kunnen verzenden, dan kan je ons ook vragen om alvast een deel te verzenden.

Stefanie

Prima website

Duidelijkheid, makkelijk op merk zoeken