Service
Levering
Info over verloop bestelling

Chantal Prud’homme

Het is de eerste keer dat ik iets gekocht heb via Pyjama-webshop!

Pyjama’s pasten perfect, werden trouwens op tijd geleverd!

Ik doe graag badstoffen pyjama’s of slaapkleedjes aan maar veel keus is er niet!

Luc

Top, alles netjes geleverd, en zeer snel.

Anne De Ryck

Alles is vlot verlopen

Louisa Rypens

Toevallig op webshop beland omdat ik bepaald merk opzocht. Makkelijk te gebruiken, ruime keuze en scherpe prijzen, vlotte levering. 1 artikel kon uiteindelijk niet geleverd worden, goede...

lenstra

grote maten aanwezig

gen

Annie

Mooie webshop. Snelle verzending.

Veel keus, en snelle verzending

De info bij de verzending (in doos) vond ik een beetje primitief.

E.B.M. Hennephof

De levering ging met de nodige hobbels. De dame die ik aan de telefoon had omdat ik mijn nachthemd niet had ontvangen was erg vriendelijk maar het uitzoeken waar mijn pakketje zou kunnen zijn was...

Nee.

Zie boven. Zorg dat goed te achterhalen is waar een pakketje wordt bezorgd en spreek met jullie bezorgdiensten af dat er een briefje in de brievenbus wordt gegooid zodat alle betrokkenen weten waar een pakketje is. En... vraag of de bezorgdienst beter op de adressering kijkt op welk nummer een pakketje bezorgd moet worden.
Verder vind ik het een gemis en ook slordig dat jullie niets meer hebben laten horen naar aanleiding van mijn klacht.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Vervelend dat uw bestelling vertraging had en dat de track and trace code foutieve informatie aangaf.

Na uw melding is er meteen een onderzoek opgestart om uit te zoeken waar uw pakketje gebleven was. Voordat we een antwoord konden ontvangen van DHL, vernamen wij dat uw pakketje gelukkig al was bezorgd. We hadden al wel een artikel voor u achteruit gelegd, mocht het pakketje niet bij u aankomen. Dan hadden wij het artikel opnieuw toegestuurd.

Doordat we met meerder partijen samenwerken kunnen wij snel en voordelig bestellingen bij de klant bezorgen. Af en toe kunnen er echter kleine vertragingen ontstaan. Onze excuses hiervoor.

Liesbeth Gielis

Slecht heb een nachthemd terug gestuurd ander besteld wacht nu al 2 weken op mijn bestelling

ergens een telefoon nummer . dat ik u kan bellen

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Er bleek een vertraging te zijn ontstaan in de retourzending van uw te ruilen bestelling waarvan wij niet op de hoogte waren. Ondertussen is deze aangekomen en is uw ruilbestelling verzonden. Overigens staat ons telefoonnummer op meerdere plekken in onze webshop vermeld.

Elly rijnberg

Ik heb onlangs een shortama besteld .
De maat viel te groot uit.
Probleemloos kunnen ruilen voor een kleinere
maat. Chapeau!! Elly Rijnberg

D.Kroon