Service
Info over verloop bestelling

Greet De Valck

Vlotte afhandeling van bestelling

Mooi assortiment, goede opvolging

Wat tragere levering maar hiervan werd ik bij bestelling perfect op de hoogte gebracht.

H.C. Belder-Harmsen

Was mijn eerste aankoop bij het bedrijf.
Alles was duidelijk aangegeven op de site!

Kleuren zagen er niet anders uit dan op de foto’s.

Rosemarie Stultiens

Goede webshop, veel keuze en snelle afhandeling

Veel keuze

Eveline Wassink

Ruime keuze, prima levering

Assortiment

Françoise Van der Meulen

Duidelijke website en maten kloppen.

Lisette

Product van mooie kwaliteit

Snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Leoniek Gregorowitsch

Het nachthemd komt retour want is (ondanks maat 36) veel te groot!

Keurig verpakt en retour etiket makkelijk te downloaden als het geld ook terug gestort wordt ben ik tevreden.

N.v.t

J. Van der Meulen

Duidelijke informatie

Veel keuze. Producten die ik ergens anders niet kon vinden.

Sigrid Buysse

De communicatie met dit bedrijf verloopt heel moeilijk. De bestelling blijft in behandeling staan na 5 dagen. Na 3 mails en 2 telefoontjes over de niet levering van mijn bestelling krijg ik geen... De communicatie met dit bedrijf verloopt heel moeilijk. De bestelling blijft in behandeling staan na 5 dagen. Na 3 mails en 2 telefoontjes over de niet levering van mijn bestelling krijg ik geen antwoord terug. Heel jammer ! Ik denk niet hier nog te bestellen.

Makkelijke site

Communicatie met klant. Heel pover !

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen op de door jou verzonden email of gepleegde telefoontjes. Op vragen via e-mail wordt altijd binnen 24 uur een antwoord gegeven of een oplossing... Vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen op de door jou verzonden email of gepleegde telefoontjes. Op vragen via e-mail wordt altijd binnen 24 uur een antwoord gegeven of een oplossing aangeboden.
Voor zover ik kan nagaan hebben wij geen email of telefoonnotitie van mijn collega's ontvangen over jouw bestelling.
Ook in onze spambox is geen bericht van jou aangetroffen.
Als aangegeven in de webshop en in de bestelbevestiging kan het de door jou bestelde artikel binnen 7 werkdagen verzonden worden. Zodra het bestelde artikel bij ons weer in voorraad is, wordt deze dezelfde dag verzonden en doorgaans de volgende dag bezorgd.

Isabelle Majot

Alles top