Service
Levering
Info over verloop bestelling

Margo de Vries

Pyjamabroek terug gestuurd omdat deze te klein was. Na één week nog geen geld terug gestort.

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Sneller geld terug storten zodat je een nieuwe maat kan bestellen.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Jammer dat je de verwerking van jouw retourzending te lang vond duren.
Jammer dat je de verwerking van jouw retourzending te lang vond duren.
Jouw retourzending was op vrijdag 30 augustus door ons was ontvangen en binnen 5 werkdagen verwerkt en terugbetaald. Dit is ook de termijn van terugbetalen dat wij aangeven bij het retourneren van artikelen.

G Kamp

Vlot en correct handelen

Deskundig advies

Eliznan Hernandez

Excellent service. I did a mistake in the size of my order and Michon helped me fastest. The quality of the pijama itself is good.

Quality service and quality product

Keep going

Pc

Communicatie kan beter

Antwoorden niet op mails

Elisabeth Thomassetti

Top

Snelle service.Uitstekende kwaliteit

mss een maattabel met meer info

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Allereerst bedankt voor je review!
Allereerst bedankt voor je review!
Als je bij een artikel een stukje naar beneden scrolt zie je een tabblad met 'maattabel' staan. Ook onderin de footer van de webshop vind je een linkje naar de maattabellen. Mogelijk heb je deze over het hoofd gezien.
Veel plezier met je aankoop en tot ziens!

Ans Angelier- Hilberink

Prettig werkende website

Maatvoering klopt
Goede kwaliteit
Snelle leverans
Prettig dat je ook vanaf buitenland kan betalen

Is geen verbetering maar zou prettig zijn als men ook naar buitenland zou versturen bv Zweden

Yvonne

Prima, was bezorgd maar niet aangekomen. En werd gereageerd met we zoeken het uit. En na 4 dagen opnieuw bezorgd! Dus super

Uitzoeken en dan opnieuw bezorgen!

Had daar graag bericht over gekregen.

Riecky Keesmekers

Heel goed!!!!

Vriendelijke mails.
SNELLE LEVERING
SUPER!!!!!

Nee

Erna Huiberts

Ik had een pyama gekocht en ontving hem snel. Helaas moest ik hem terugsturen omdat de persoon waarvoor ik hem gekocht had hem niet meer nodig had. Ik heb hem meer dan een week geleden teruggestuurd... Ik had een pyama gekocht en ontving hem snel. Helaas moest ik hem terugsturen omdat de persoon waarvoor ik hem gekocht had hem niet meer nodig had. Ik heb hem meer dan een week geleden teruggestuurd maar heb nog steeds geen bevestiging gekregen.

Makkelijk om te bestellen

Een week na terugsturen heb ik nog steeds geen bevesting gehad of mijn geld terug.

Beste Erna,
Beste Erna,
Op zaterdag was jouw retourzending ontvangen en de maandag daarop hebben we je retour gecontroleerd en terugbetaald. We hadden helaas geen invloed op de langere levertijd van je retourzending bij DHL.

Joa Janssen

Prima bedrijf met goede artikelen en snelle service.
Ik slaap heerlijk in mijn nieuwe pyjama!!!

Goede prijs voor een kwalitatief prima pyjama.

Nvt