Service
Levering
Info over verloop bestelling

Philipp

Goede ervaring

Het zijn kwalitatief goede producten.

Josine van Dillen

Prima bedrijf. Werkt snel en zorgvuldig.

Snel en zorgvuldig.

G.R.

Biedt een mooi aanbod. Heb het bedrijf nog maar pas leren keren. De resultaten mogen er zijn.

Correcte en snelle handeling.

Enkel moet ik nu één van mijn drie bestellingen retourneren, maar er was geen retour-bon in het pakket aanwezig.

Maria

Drie nachthemden besteld, kwamen na een week binnen. Prima verpakt en maat was goed

Marry Tolenaars - Admiraal

Vriendelijk, nette behandeling 👍

Per ongeluk dubbele bestelling gedaan en met een telefoontje per direct opgelost!

Het retour formulier moet makkelijker zijn!

Ik heb een maattabel gemist.

goeie merken en mooi nachtgoed

tip 1. Maattabellen opnemen; tip 2. direct bij shoppen mogelijkheid bieden om bestelling af te halen op post.nl locatie of andere.
ik heb ervaren dat mij na de bestelling de mogelijkheid werd gegeven om aan te geven dat ik mijn bestelling kon afhalen bij een afhaalpunt; ik kreeg direct een bevestiging van de wijziging en vervolgens kreeg ik het bericht dat mijn bestelling als brievenbuspost zou worden bezorgd op mijn huisadres wat ik heel erg vervelend vind en niet klantvriendelijk. bovendien heb ik heel slechte ervaringen met pakketjes met brievenbuspost. Via de klantenservice heb ik mijn beklag gedaan en gezegd dat ik geen bestelling had gedaan als ik had geweten dat er brievenbuspost van zou worden gemaakt. vervolgens is mijn bestelling alsnog bezorgd op het door mij aangegeven afhaalpunt. dus gelukkig goed afgelopen maar ik weet niet of ik nog eens bij deze webshop een bestelling doe.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Bij ieder product staat onderin de pagina een tabblad waarin de toelichting op maten en de maattabel van diverse merken is opgenomen. Wellicht heeft u deze gemist.

Nadat u een bestelling hebt geplaatst krijgt u direct een bericht om het bezorgmoment of locatie te kunnen wijzigen zolang de bestelling nog niet is ingepakt en verzonden.
Zoals wij kunnen zien is hier gebruik van gemaakt en is de bestelling op een servicepunt van DHL is afgeleverd.

Indien een pakketje klein genoeg is om door de brievenbus te bezorgen, wordt deze wijze van bezorgen standaard door ons aangehouden. Veel klanten vinden het plezierig dat zij er dan niet voor hoeven thuis te blijven. Vandaar dat wij deze bezorgwijze hanteren.

Johanna

Prima. Overzichtelijke website, veel keuze en goede levering

Heb ik al geschreven

M. van Deelen

Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf. Alleen de levering, die was wel op de afgesproken dag, maar werd helaas door de brievenbus gefrommeld. Het pakje was zeker 7 cm dik en ik had veel...

Zie boven

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Dat is inderdaad niet netjes afgeleverd. Even aanbellen zou een kleine moeite zijn.
Wij hebben uw klacht doorgegeven aan de vervoerder om zodoende hun service te kunnen verbeteren.

Yde

Alles is prima verlopen, alleen de bezorging kwam niet op het doorgegeven tijdvak, maar kwam een dag later. We zaten drie uur voor niets te wachten.

Beste Yde,
Dank voor de beoordeling.

Helaas gebeurt het een enkele keer dat een bestelling niet binnen het tijdschema wordt bezorgd. Hiervoor waren wij voor uw bestelling afhankelijk van DHL. Het is ondertussen bekend dat de bezorgers van alle vervoerders onder grote druk alle pakketten op tijd proberen af te leveren, maar wat niet altijd lukt.
Hiervoor onze excuses.

Marjan

Op zoek naar een echte pyjama kwam ik terecht bij deze webshop. Wat een grote keuze; geweldig!

Grote keuze.