Reviews

9 / 10
3891 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Service
9/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Levering
9/10
Informatie op de website
8.6/10
Info over verloop bestelling
9/10

3891 Reviews

Mevr Myriam Couck

10/10

Vlotte communicatie

Sterke punten

Zeer mooi aanbod

Verbeterpunten of tips

Geen


Dhr Rigobert Vanelderen

10/10

Alles correct ! Super snelle levering.

Sterke punten

Snelle levering.

Verbeterpunten of tips

Geen


Mevr Anja van Werven.

10/10

Prettige samenwerking.... Ruime keuze... Snelle service!!

Sterke punten

Super snelle levering!!

Verbeterpunten of tips

Geen.


Mevr C.E. Schmitz-van Deelen

10/10

Prima ervaring

Sterke punten

Snelle levering en doen wat ze beloven

Verbeterpunten of tips

Geen


Carla Reinaerdts

10/10

Prima

Sterke punten

Snelle reactie

Verbeterpunten of tips

Nvt


B Heetvelt

8/10

Super Snelle levering

Sterke punten

Snelle levering, goede kwaliteit

Verbeterpunten of tips

Retourkosten. Ik bestelde nog een ander pyjama maar betaalde toch retourkosten terwijl ik eigenlijk ruilde.


Joop van der Glas

10/10

Goede producten

Sterke punten

Snelle verzending

Verbeterpunten of tips

Geen


Rieta

8/10

tevreden

Sterke punten

Zeer overzichtelijk website

Verbeterpunten of tips

Kreeg verschillende keren dat mijn bestelling verlopen was, terwijl ik nog aan het zoeken was


K.J.M. Esche-Ruijsendaal

2/10

Prima contact

Sterke punten

uitvoerig

Verbeterpunten of tips

jammer dat de ontbrekende maten niet worden aangevuld

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste mevrouw Esche,
In uw beoordeling geeft u op alle punten een zeer lage score, terwijl in uw toelichting aangeeft toch tevreden te zijn en ons aanbeveelt.
Wij vermoeden dat u wellicht...
Beste mevrouw Esche,
In uw beoordeling geeft u op alle punten een zeer lage score, terwijl in uw toelichting aangeeft toch tevreden te zijn en ons aanbeveelt.
Wij vermoeden dat u wellicht bij het aanvinken van de 7 beoordelingspunten wellicht een fout heeft gemaakt.
Overigens kunnen wij de ontbrekende maten niet aanvullen, omdat deze ook door onze leveranciers niet meer leverbaar zijn. Ondertussen komen er alweer nieuwe artikelen uit de wintercollectie 2020 binnen.


C. IJsselstijn

3/10

Ik heb mijn pakketje niet ontvangen toch is het dossier gesloten omdat het postbedrijf aangeeft dat het is bezorgd. Ik heb aangegeven dat een dossier niet gesloten kan worden als de situatie (nog)... Ik heb mijn pakketje niet ontvangen toch is het dossier gesloten omdat het postbedrijf aangeeft dat het is bezorgd. Ik heb aangegeven dat een dossier niet gesloten kan worden als de situatie (nog) niet is opgelost. Hier heb ik geen reactie meer op ontvangen. Dit is echt jammer.

Sterke punten

Goede info in verzend traject...helaas pakketje niet ontvangen

Verbeterpunten of tips

Dossier kan niet worden gesloten als probleem niet is opgelost.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Het dossier is nog niet gesloten.
Er is een reactie van de bezorger ontvangen. Deze geeft aan dat de zending in de brievenbus bij de schuur is bezorgd. Dit is vorige week aan u...
Het dossier is nog niet gesloten.
Er is een reactie van de bezorger ontvangen. Deze geeft aan dat de zending in de brievenbus bij de schuur is bezorgd. Dit is vorige week aan u doorgegeven.
Wellicht verwacht u dat de zending bij u aan de deur wordt bezorgd, maar het kan soms ook zijn dat deze in de brievenbus wordt bezorgd.
Zou u de brievenbus willen controleren?