Service
Info over verloop bestelling

Sophie Gooris

Heel goed

Zeer snelle levering

Meer info over producten, bv regular fit of slim fit. ik bestelde 2x maat 50 van Pastunette, en de ene pyjama zit zalig maar de andere is eigenlijk te nipt. Dan had ik liever een maat groter gehad.

E.D.P. Barents-Pool

Een bedrijf dat meedenkt!

Levering volgens gegeven informatie op de website.

Pasvorm zoals ‘valt ruim’ anders verwoorden. ‘Valt ruim’ wekt de indruk dat de maat groot uitvalt, maar dat klopt in werkelijkheid niet.

Alexia Bosman

Heel goed

Snelle levering goede prijzen veel keus

Niet

Judith

Duidelijke omschrijving van de stof en pasvorm

De bezorging was wel wat laat maar dat was al aangegeven.

Annette Joosten

Helemaal goed!

Snelle verzending

N.v.t.

Iris Bakker-Klein

Eerste keer dat ik hier iets bestelde en prettige ervaring.

Heel fijn dat er iets aangepast kon worden toen bleek dat er iets fout was gegaan bij de gegevens invullen een email erachter aan en het werdt meteen opgelost.

Ik heb niet iets van een retour optie/ form aangetroffen in de doos bij ontvangst.
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien bij het bestellen over retourneren.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Bedankt voor je review!
Bij je bestelling tref je inderdaad geen retourformulier aan. Wij hebben er voor gekozen geen formulier toe te voegen om kosten en het milieu te sparen. In de webshop kan je alle informatie vinden over onze retourprocedure.

Inge

Prima, supersnelle levering

Veel keus

Iets meer beschrijving van producten over bijv pasvorm.

Marjan

Retour en terugbetaling is inmiddels verwerkt.
Perfecte levering.
Retour duurt echter erg lang voor ik bevestiging krijg dat ze het retour pakket hebben ontvangen.

Verpakking van de producten zeer goed!!!
Vooral de verzenddoos.

Snellere afhandeling van de retour, of op zijn minst melding dat jullie het hebben ontvangen. Begrijpelijk, misschien personeel gebrek en drukte deze tijd van het jaar.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Bedankt voor je review!
Onze retouren worden binnen 10 werkdagen na ontvangt gecontroleerd en terugbetaald. Er wordt dan ook een creditfactuur via de mail verzonden.
Normaal gesproken...
Bedankt voor je review!
Normaal gesproken ontvangt de klant een bericht als we de retourzending hebben ontvangen. Echter lijkt dit op het moment niet altijd goed te gaan. We zijn er mee bezig en zullen dit probleem zo snel mogelijk oplossen.

Maria Heintz

Mooi produkt en super snelle levering

Alles is zeer goed

Van Hest

Prima producten en snel geleverd

Website is goed overzichtelijk.

Geen.