Service

Nette en snelle levering

nvt

nvt

Lucy Wery-Dornseiffen

Heel goed, snelle verzending, goed op de hoogte gehouden wanneer pakket onderweg is, vriendelijke e-mails.

Goede kwaliteit, mooie website, netjes verzorgd, veel keus pyamabroeken met boorden.

Niet meer elastiek samen stikken met de stof, maar erdoor rijgen. Pyjama paste goed en zat fijn alleen elastiek broek zat te strak en ben 2 uur bezig geweest om het er helemaal uit te tornen,... Niet meer elastiek samen stikken met de stof, maar erdoor rijgen. Pyjama paste goed en zat fijn alleen elastiek broek zat te strak en ben 2 uur bezig geweest om het er helemaal uit te tornen, opnieuw dicht stikken en breed elastiek erdoor te rijgen.

M.E. Winkel- van Riessen

Leuke webshop

Veel keuze tegen een prima prijs

Bezorger verraste ons door na verzendbevestiging het de volgende dag te bezorgen nadat was aangeven dat het over twee dagen bezorgd zou worden

irma Wever

Best gelopen

Niets

L. Morsch

Mooi assortiment.

Doe standaard een retourformulier bij de levering, waar ook op aangeven kan worden dat het een omruiling betreft omdat de maat bijvoorbeeld niet goed is. Nu moet je het artikel terugsturen via een... Doe standaard een retourformulier bij de levering, waar ook op aangeven kan worden dat het een omruiling betreft omdat de maat bijvoorbeeld niet goed is. Nu moet je het artikel terugsturen via een te printen label en een nieuw artikel bestellen.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Bedankt voor je review.
Bedankt voor je review.
Bij je bestelling tref je inderdaad geen retourformulier aan. Wij hebben er voor gekozen geen formulier toe te voegen om kosten en het milieu te sparen. In de webshop kan je alle informatie vinden over onze retourprocedure en een gratis retourlabel aanmaken.

E. Bouwman

goede kwaliteit

late levering

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste klant,
Beste klant,
De bezorging van je bestelling was inderdaad wat te laat. Dit komt doordat de nalevering van onze voorraad onvoorzien vertraging had opgelopen, wegens een feestdag in Duitsland. Hiervan ben je toen op de hoogte gebracht.
Nogmaals onze excuses voor deze vertraging.

W.e. Van luit

Nvt