Service
Levering
Info over verloop bestelling

Schomaker

Goede ervaring. Op tijd geleverd en mooi product.

Ellie

Erg fijn bedrijf, alles perfekt verpakt en verzonden, kleuren kloppen zoals omschreven

M. v. Oers

Duidelijk, helder.

Goede producten. Kleindochter blij.

Kan niets aandragen

Lisette

Gmakkelijk een pyjama uitgezocht en snel bezorgd

Dion

Ik ben niet tevreden over het retourneren. Ik vind in mijn geval het niet servicegericht dat ik retourkosten moet betalen. Heb dit eerder uitgelegd. Merk dat ik daarom niet meer kies om bij jullie...

De telefonische medewerker was erg klantvriendelijk, beleefd en meelevend.

De retourkosten toch ook voor jullie rekening laten zijn. Of verzendkosten bijv. 1,95.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste Dion,

Bij het retourneren van artikelen zonder te ruilen zijn de verzendkosten, zoals vermeld op meerdere plekken in onze webshop, inderdaad voor uw eigen rekening.

Wij hebben moeten kiezen tussen gratis toezenden of gratis retourneren van artikelen die door klanten worden besteld. Uiteindelijk hebben wij besloten om wel gratis te verzenden, maar niet gratis te laten retourneren. Het zowel gratis verzenden en retourneren kan gezien de kosten niet uit.
Daarnaast moeten de teruggestuurde artikelen ook weer gecontroleerd, gestreken en opnieuw verpakt worden.

Voor het terugsturen bieden wij een voordelig retourlabel van DHL via onze webshop aan.
De kosten van € 3,95 voor het verzendlabel, brengen wij in mindering op het terug te betalen aankoopbedrag.
Wel bieden wij een gratis ruilservice aan voor klanten die een bestelling willen ruilen voor een andere maat of ander artikel.

diepeveen

Prima organisatie

Duidelijk

nee

Marianne Driege

Weinig informatie over het produkt al op de website.
Misleiding door gebruik van de naam Ringella.
Op de website aangegeven als een Ringella produkt, wat volgens mijn ervaring steeds...

Perfecte maat van het kledingstuk.
Levering gebeurde traag, maar wel zoals aangegeven.

Geef duidelijk aan over welke kwaliteit het gaat.
Het is een koude bedoening, van een huispakje verwacht je iets anders !
Dit wordt voor mij een éénmalige aankoop. Nooit zal ik nog via deze site bestellen.

Reactie Pyjama-webshop.nl:

Beste mevrouw Driege,
U geeft aan dat het geen Ringella product betreft. Echter dat is het wel degelijk. Wij verkopen alleen echte merk artikelen.
Het kan natuurlijk zijn dat de aankoop niet naar uw zin is. U heeft dan het recht om uw aankoop terug te sturen om het aankoopbedrag terug te ontvangen.
Mocht de termijn 14 dagen verstreken zijn dan is dat geen probleem.

Van der Maas

Aankoop pyjamas

pipping

Eerst aangegeven bezorgdag heeft geen doorgang gekregen. Pakketje kwam de volgende dag.

Duidelijke informatie en snelle levering. Groot assortiment.

De duidelijke informatie.

Mogelijkheid tot kosteloos retourzenden.