Snelle levering goede prijs

Teye Hoogland

Prima geregeld

besteld en geleverd

Jan Veenis

3×4 / PP-235 TR Afdekzeil Boot (Transparant) jl. woensdagmiddag 30 oktober besteld. Donderdagavond door Post.nl geleverd. Vrijdagmiddag afdekzeil aangebracht over het achtste deel van boot Etap 26... 3×4 / PP-235 TR Afdekzeil Boot (Transparant) jl. woensdagmiddag 30 oktober besteld. Donderdagavond door Post.nl geleverd. Vrijdagmiddag afdekzeil aangebracht over het achtste deel van boot Etap 26 (over kuip, ingang kajuit, kajuitdak) aangebracht. Liggende mast fungeert als neklat voor met dit dekzeil gevormde "dektent". Gebruik gemaakt van de versterkte gaten in het zeil. Zeil kon bevestigd worden aan de voetlijsten. Boot ligt buiten in de winterstalling. Prima oplossing zo die niet te duur is. Groot voordeel: dekzeil is doorschijnend. Het hele logistieke traject van bestellen tot en met levering + de communicatie van dit proces (track&tracing) is perfect. Ook de verpakking van het pakket was top. Op dit moment geen opmerkingen m.b.t. zwakke punten...

zie beschrijving hierboven ervaring met dit bedrijf

Ruud van Burenko

Geweldig! Echt de volgende dag in huis, goed verpakt en goed bezorgd.

Goede keuze van producten, precies wat ik zocht en ook nog iets goedkoper dan elders.

Levering niet tijdig geleverd.

Bestelling op vrijdag 16.45 doorgegeven - staat genoteerd als 17.00 u ???
Niet op zaterdag geleverd
Bij navraag op maandag waar pakket...
Levering niet tijdig geleverd.

Bestelling op vrijdag 16.45 doorgegeven - staat genoteerd als 17.00 u ???
Niet op zaterdag geleverd
Bij navraag op maandag waar pakket zat, geen antwoord gekregen tot dinsdagmorgen - pakket dan pas in de namiddag op dinsdag geleverd _ DUS KAN BETER;

Neen

Ervaring zeer positief. Snelle levering volgens afspraak

Levering is zeer snel en afspraak wordt waargemaakt dat voor 5 uur besteld, de volgende dag geleverd!

Peter Koot

Snelle levering, goede producten

G.G. Nieuwenburg

Ik heb 14 dagen moeten wachten het was niet op voorraad dat was niet vermeld op de said !!
Het schijnt donderdag eindelijk verzonden te zijn maar het is nu zaterdag en ik heb niets gehoord of gezien
Ik heb het product al betaald !! hoe kom ik er achter waar het is ???

totaal niet !!! het was niet op voorraad en dit was niet vermeld op de said !!
14 dagen moeten wachten voor het bij jullie binnen was
En nu schijnd het verzonden te zijn en zou vrijdag 11.00 geleverd worden maar dat kon niet door gaan volgens DPD Pakketservice daar na niet meer van gehoord en het is nu zaterdag avond !!!

Alles is correct verlopen

prijs kwaliteit liggen goed met correcte afhandeling