2027 beoordelingen

2027 Reviews

Omdat ik op de onduidelijke website niet tot bestellen kwam, heb ik gebeld. Vriendelijk te woord gestaan, waarna ik mijn bestelling via email heb gedaan en na ontvangst van de factuur het bedrag...

Sterke punten waren de correcte telefoonbehandeling, een correcte toezending van de factuur en een redelijke levertijd. Slechte: een onduidelijke website en een ondeugdelijke verpakking/transporteur.

guido pareyn

Dag ik kan alleen maar goed praten over het bedrijf en de verzending en levering vrijdag besteld en de maandag geleverd en goede kwaliteit van het bestelde product mvg guido pareyn

Snelle en correcte afhandeling van mijn order

duidelijke ingedeeld site met uitgebreide informatie over de beschikbare producten

Hans Franssen

Eigenlijk alleen goede ervaringen. Heldere en eenvoudige communicatie en doen wat je zegt. Goede mogelijkheid om te bestellen en te betalen en snelle service. En de vloer lijkt me geweldig. ga hem...

Woensdag besteld donderdag geleverd aan de andere kant van het land, echter drie van de vier pakken. Gebeld en keurige service en aandacht. Zoeken en de dag erna 's ochtends contact en 's avonds bezorgd. Echt geweldig

Henk Jan Meijer

Als er een probleem of onduidelijkheid is, dan word je persoonlijk en goe geholpen, en snel!

Groot assortiment
Duidelijke omschrijving van het aanbod
Goede prijs-kwaliteit verhouding
Attente en vriendelijke/klantgerichte klantenservice

Bleijswijk

Super

Snelheid

De bestelling heel snel afgerond en de volgende dag in huis.

De service was prima

Goede prijs, en snel geleverd

Lenez Jean

Beste, zeer tevreden over mijn aankoop, mooi en zorgvuldig verpakt en verzonden. De dinsdag verzonden en de vrijdagavond ontvangen

Snelle afhandeling.