Reviews

8.6 / 10
3054 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

3054 Reviews

Van den reek sleegers

10/10

Super goede service ,

Sterke punten

Wat ze beloven maken ze ook waar


Jeroen

1/10

Slechte ervaring: Zaterdags voor 23:00 besteld, op maandag avond email ontvangen dat bestelling verzonden zou zijn. De track and trace code geeft daarbij aan dat de verwachte levering morgen... Slechte ervaring: Zaterdags voor 23:00 besteld, op maandag avond email ontvangen dat bestelling verzonden zou zijn. De track and trace code geeft daarbij aan dat de verwachte levering morgen (dinsdag) plaats vind, maar dat pakket nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt is.

Inmiddels is het woensdag, en de tack and trace code geeft nog steeds aan dat de verwachte levering morgen plaats vind, maar dat pakket nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt is.

Telefonisch blijkt heb bedrijf niet bereikbaar te zijn.


Henk Verheijen

10/10

Alles prima verlopen

Sterke punten

snelle en correcte afwerking


Marja De bast

10/10

Goed

Sterke punten

Netjes op tijd


Edwin Theuwis

10/10

Aankoop van een zeil voor aanhangwagen

Sterke punten

Zeer goede kwaliteit; snelle levering


willem Tromp

7/10

Netjes en adequaat

Sterke punten

goede service


Petra

10/10

Super ervaring ,na contact met ze opgenomen ,dat mijn bestelling niet was aangekomen ,hebben ze meteen n nieuwe besteld en verzonden , die wel is aan gekomen ,ben ze ontzettend dankbaar ,

Sterke punten

Hele goede service


Tjen Mallien

9/10

Prima

Sterke punten

snelheid en deudelijkheid


Hein Schimmel

5/10

Het te bestellen zeil was niet in de gevraagde kleur te leveren, nader overeengekomen dat het in een andere kleur geleverd zou worden, helaas duurde het wat lang voordat het uitgeleverd werd, op dat... Het te bestellen zeil was niet in de gevraagde kleur te leveren, nader overeengekomen dat het in een andere kleur geleverd zou worden, helaas duurde het wat lang voordat het uitgeleverd werd, op dat moment waren wij even twee dagen weg, had aangegeven bij dpd dat de datum een dag te verplaatsen en dat de mogelijkheid nog een extra dag uitstel zou opleveren helaas geen telefonisch contact gehad met de chauffeur zodat het achter het hek bij de zaak neergelegd zou kunnen worden. helaas heeft dpd het terug gestuurd naar jullie zaak.

Sterke punten

flexibel in aanpassing kleur product wat wel geleverd kon worden


Petra Sleegers

2/10
(Bewerkt)

Er staat voor 2300 uur besteld de volgende dag binnen .heb woensdag , besteld heb nog niet binnen .en t is nu zaterdag ,

Sterke punten

Uw belofte voor 2300 uur besteld de andere dag binnen ,is helaas bij mij niet aan de orde ,en nu is t 4 januari en hebben nog niks ,als t morgen niet binnen is zou ik graag mijn geld terug hebben... Uw belofte voor 2300 uur besteld de andere dag binnen ,is helaas bij mij niet aan de orde ,en nu is t 4 januari en hebben nog niks ,als t morgen niet binnen is zou ik graag mijn geld terug hebben bvb dank

Reactie Pvc-tarp.com:

Beste mevr. Sleegers,
We hebben uw bestelling zelfs 2x verzonden (na overleg met u) Helaas heeft de eerste inderdaad te lang geduurd (met dank aan PostNL) We zijn blij dat u nu wel tevreden over...
Beste mevr. Sleegers,
We hebben uw bestelling zelfs 2x verzonden (na overleg met u) Helaas heeft de eerste inderdaad te lang geduurd (met dank aan PostNL) We zijn blij dat u nu wel tevreden over ons bent!
Mvg,
Afdekzeil-kopen.nl
Roy