Lisette van den Boogaard

Prima!

Op tijd

George Batenburg

Prima, al meerdere keren hier gekocht

Goed en snel geleverd

Wouter Van Mol

Degelijke service met zeer goed materiaal aan scherpe prijzen.

Zeer goede en duidelijke verkoopssite

Peter Villefont

Zeer goed

communicatie

hj Vuuren

Heel prettig

goede informatie toen iets wat later geleverd werd omdat het niet op voorraad was, en prima materiaal.

Karin Van loo

Eerste keer besteld woensdag besteld donderdag werd ik gebeld ze hadden het niet vooradig zou dinsdag of woensdag binnenkomen of ik erop wilde wachten of annuleren heb gewacht dinsdag de mail... Eerste keer besteld woensdag besteld donderdag werd ik gebeld ze hadden het niet vooradig zou dinsdag of woensdag binnenkomen of ik erop wilde wachten of annuleren heb gewacht dinsdag de mail woensdag met de post gekregen👍

Goede service 👍

Hugo

Geweldige snelle en goede service. Ik had per abuis dekzeil groen in plaats van wit. Zelfs buiten bezette tijd lukte het nog dit voordat het pakket werd opgestuurd naar een wit dekzeil gewijzigd te... Geweldige snelle en goede service. Ik had per abuis dekzeil groen in plaats van wit. Zelfs buiten bezette tijd lukte het nog dit voordat het pakket werd opgestuurd naar een wit dekzeil gewijzigd te krijgen. Daar was ik heel erg blij mee.

Zeer flexibele bedrijf. Een van de weinige firma's die dekzeilen levert met ogen om de 50cm.

Mimi Carels

Super

snel, betrouwbaar, zeer goede kwaliteit

marcel de jong

Prima ervaring

Snelle levering en een duidelijke internetsite

Bernadette De Pauw

Een prima bedrijf 👍👍👍

Alles goed afgeleverd ook al wordt het in 2 pakketten geleverd doordat het van een ander magazijn kwam 👌