Vakmanschap

Particulier

Snelle ,vakkundige en vriendelijke interventie

Lommel

Morningstar

Onze aanvraag werd doorgestuurd naar een plaatselijke handelaar Ontstoppingsdienst Sobry genaamd die op zijn beurt niets liet horen omdat ze niet geïnteresseerd waren in de opdracht en vonden het... Onze aanvraag werd doorgestuurd naar een plaatselijke handelaar Ontstoppingsdienst Sobry genaamd die op zijn beurt niets liet horen omdat ze niet geïnteresseerd waren in de opdracht en vonden het ook niet zinvol ons dit te laten weten als wijze van service. Ik had het bedrijf zelf per mail en telefonisch gecontacteerd maar geen succes.

Brugge

Gingen eerst dinsdagnamiddag komen. Geen kat gezien ook niks laten weten. S' avonds heb ik dan zelf gebeld en dan gingen ze donderdagmiddag komen t' is nu al 17 00 uur ik heb al zeker 5 keer gebeld... Gingen eerst dinsdagnamiddag komen. Geen kat gezien ook niks laten weten. S' avonds heb ik dan zelf gebeld en dan gingen ze donderdagmiddag komen t' is nu al 17 00 uur ik heb al zeker 5 keer gebeld geen antwoord en nog geen kat gezien of gehoord. Ik heb nu geen putprobleem kwijt maar er 1 bij.

9320 Erembodegem

Verelst Karin

Vriendelijk en waren snel ter plaatse

Hamerstraat 77,9190 Stekene