Claire

We hebben afgelopen week mogen genieten van een lekker culinair etentje met ons team.
Het was Heerlijk!

Een heerlijke avond gehad, heerlijk gegeten en mede dankzij de chef en bediening een goede ongedwongen gezellige sfeer! Echt een aanrader.

Maaike

Wij hebben ons 30e verjaardag gevierd met 7 meiden en een 4-gangen diner van thomas. Samen met Stefan welke ons voorzag van drinken hebben wij een overheerlijke avond gehad. Er is goed ingespeeld... Wij hebben ons 30e verjaardag gevierd met 7 meiden en een 4-gangen diner van thomas. Samen met Stefan welke ons voorzag van drinken hebben wij een overheerlijke avond gehad. Er is goed ingespeeld op onze dieetwensen, alles was heerlijk vers en mooi opgemaakt. Heerlijk gegeten, goede wijnen en de muziek werd helemaal toegepast op onze “viering”. Echt ontzettend genoten. Nogmaals bedankt en zeker voor herhaling vatbaar.

Mia de Haes

Voor mijn verjaardag zijn wij verwend met een diner verzorgd door Chef Thomas van Pure Gastronomie . Thomas is een Chef met passie voor het vak. Het was een belevenis. Heerlijk eten, alles tot in de... Voor mijn verjaardag zijn wij verwend met een diner verzorgd door Chef Thomas van Pure Gastronomie . Thomas is een Chef met passie voor het vak. Het was een belevenis. Heerlijk eten, alles tot in de puntjes verzorgd en Marjan is een lieve hartelijke gastvrouw. We hebben genoten! Bedankt Thomas en Marjan.

Arie van der Heijden

Ik ken Thomas al weer heel wat jaartjes! En ik kan alleen maar zeggen dat ik bijzonder content ben met hem, persoonlijk als vriend en zakelijk als partner. We hebben kookwedstrijden samen... Ik ken Thomas al weer heel wat jaartjes! En ik kan alleen maar zeggen dat ik bijzonder content ben met hem, persoonlijk als vriend en zakelijk als partner. We hebben kookwedstrijden samen georganiseerd en kookdemonstraties. Daarnaast staat Pure Gastronomie bekend om de verfijnde keuken als het gaat om private dining partijen.

Wil Loontjens Administratiekantoor.

Geweldig diner onder vrienden verzorgd door Chef Thomas Loontjens.
Zelfs met een wijn arrangement.
Compleet en professioneel. Chapeau.

Wij hadden beroep gedaan op Pure Gastronomie voor het communiefeest van onze zoon. Het was een TOP menu samengesteld door een TOP chef daarenboven ook nog TOP bediening!!! We hebben ons geen zorgen... Wij hadden beroep gedaan op Pure Gastronomie voor het communiefeest van onze zoon. Het was een TOP menu samengesteld door een TOP chef daarenboven ook nog TOP bediening!!! We hebben ons geen zorgen moeten maken over eten en drinken en alles was tot in de puntjes verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar!

Edwin

Mooi concept, sterrenkok in onze eigen keuken. Heerlijk gegeten, aanrader!

We hebben genoten van je kookkunsten! Het was heel lekker en gezellig. Dank je wel

Reactie Pure Gastronomie:

Bedankt voor uw review.