Desislava Lazarova

Absolute pleasure

Thanks.!!

VTTI BV

De communicatie vooraf verliep plezierig en ook op de avond van het diner verliep alles perfect. Het was een topavond!

Renaat Vissers

Top, kwaliteitsvol, correct, komt afspraken na, zeer goede bediening

Bruls Prefab Beton BV

Voor ons jaarlijkse personeelsavond hebben wij dit jaar gekozen voor een prive kok. Het was een ontzettende leuke avond geworden waarbij het eten voortreffelijk was!!

Reactie Pure Gastronomie:

Hartelijk dank voor uw review!

Antony van beurden

Fantastische avond gehad dankzij het prachtig uitziende en super lekkere eten! Een heerlijk 4 gangen menu gekookt voor 13 mensen inclusief wijn. Zeer professioneel, vriendelijk en een goede service!... Fantastische avond gehad dankzij het prachtig uitziende en super lekkere eten! Een heerlijk 4 gangen menu gekookt voor 13 mensen inclusief wijn. Zeer professioneel, vriendelijk en een goede service! Een echte aanrader! Bedankt Thomas!

Hallo Antony,
Bedankt voor je toffe review en voor de meer dan gezellige avond!!
Groet,
*Pure Gastronomie*

Bianca

Thomas heeft een 5-gangen diner verzorgd op onze bruiloft (16 volwassenen). Het eten was heerlijk, het zag er prachtig. Professionele en betrokken houding. Denkt mee. Goede voorbereidingen. Thomas heeft een 5-gangen diner verzorgd op onze bruiloft (16 volwassenen). Het eten was heerlijk, het zag er prachtig. Professionele en betrokken houding. Denkt mee. Goede voorbereidingen.
Ook voor de aanwezige kinderen heeft hij een passend menu bereid.

Alexander Nijssen

Mijn vrouw en ik kunnen slechts in zeer lovende termen over Thomas en zijn culinaire prestaties schrijven. Wij waren al vol vertrouwen nadat wij elkaar in Maastricht hadden ontmoet om het... Mijn vrouw en ik kunnen slechts in zeer lovende termen over Thomas en zijn culinaire prestaties schrijven. Wij waren al vol vertrouwen nadat wij elkaar in Maastricht hadden ontmoet om het vijfgangendiner te bespreken dat wij ter gelegenheid van het 60-jarig huwelijksfeest van mijn ouders wilden laten serveren in de vakantievilla die wij in de Belgische Voerstreek hadden gehuurd, maar Thomas heeft alle verwachtingen waargemaakt, zo niet overtroffen. De gemaakte afspraken werden op alle fronten keurig nagekomen, het diner en de wijnen waren formidabel, de bediening was uitstekend en na afloop was de keuken nóg schoner dan wij hem al voor Thomas hadden voorbereid. Thomas, je hebt met je culinaire prestaties en je zeer plezierige aanpak en benadering een zeer grote bijdrage geleverd ( zo niet de gróótste!) aan een zeer geslaagde feestelijke avond. Mede namens de gehele familie Nijssen dank ik je daar van harte voor!

Annelies Verburg

Een geweldige ervaring. Thomas is een geweldige kok en gastheer. Wij 6 dames hebben genoten van zijn kookkunst. In onze vakantiebungalow was dit een bijzondere avond. Thanks Thomas.

Hotel Vaeshartelt

Ik heb Thomas leren kennen als een warme persoonlijkheid met verstand van zaken. Hij voelde zich nergens te goed voor en stelde zich professioneel op ten opzichte van zijn opdrachtgever. Meedenken... Ik heb Thomas leren kennen als een warme persoonlijkheid met verstand van zaken. Hij voelde zich nergens te goed voor en stelde zich professioneel op ten opzichte van zijn opdrachtgever. Meedenken over zaken die anders of beter konden zeer flexibel inzetbaar en een goede band met de rest van de keukenbrigade, zeker een toegevoegde waarde in ieder bedrijf.

Beste,
Bedankt voor uw review. Wij hebben het ervaren als een fijne samenwerking.
Vriendelijke groet,
Pure Gastronomie

Ilse vd Beek

Wij hebben het diner van Thomas Loontjens als zeer positief ervaren. Het was een heerlijke & ontspannen afsluiting van een week vakantie in de Ardennen met elkaar. Bij iedereen (8 volwassenen)... Wij hebben het diner van Thomas Loontjens als zeer positief ervaren. Het was een heerlijke & ontspannen afsluiting van een week vakantie in de Ardennen met elkaar. Bij iedereen (8 volwassenen) smaakte het eten goed; er waren voldoende verschillende keuzes en alles was tot in de puntjes bereid. Mooi opgemaakte borden & verfijnde gerechten: een echte restaurant ervaring. Een tip zou zijn dat het af en toe iets kleinere porties mogen zijn. (bijv. het tussengerecht & nagerecht) Verder was Thomas in de communicatie zeer prettig en hij was op de juiste momenten op de achtergrond tijdens het diner. Al met al, de avond is zeer goed in de smaak gevallen en voor herhaling vatbaar!

Hallo Ilse,
Bedankt voor je review! Wij zullen zeker je tip in het achterhoofd houden. Merci.
Wellicht tot een volgende keer.
Vriendelijke groet,
Pure Gastronomie