Ankie Pors-Heikoop

Oogschaduw

Oogschaduw

Heleen

Geweldig merk!! Veel keuze mogelijkheden en heel fijn dat er goed wordt gekeken wat er bij je past.

Welke Pure Bellezza producten heb je gekocht?

BB Cream, mascara, lipgloss en lipstick

Mascara en lipgloss

Kirsten

Tijd en aandacht voor de klant. Professioneel! Goed advies van kleuren en producten.

Welke Pure Bellezza producten heb je gekocht?

Penseel eyebrow schuin, penseel eyebrow borstel, Hi-Brow shadow As Brown, Camera ready, Loose Powder, Hi definition foundation, penseel foundation, penseel Kabuki

Wat is (zijn) je favoriete Pure Bellezza product(en)?

Alles! En dat komt door de kwaliteit van de producten. Je hebt er maar weinig van nodig. Natuurlijk is het duurder maar doordat je er minder van nodig hebt, doe je er erg lang mee.

Suzanne

Geweldig merk

Welke Pure Bellezza producten heb je gekocht?

TouchUp veil, Eye & Lip Primer, Dual Powder, Brow Pencil, Compact Bronzer, Loose Powder, Lipgloss, Mascara, Hi-Brow Shadow, Eyeliner Pencil

Wat is (zijn) je favoriete Pure Bellezza product(en)?

Alle producten die ik gebruik zijn voor mij favoriet en onmisbare producten voor de perfecte basis. Voor mij geen ander merk meer.

Jolanda

Fijn bedrijf waar je je als klant nog echt koning voelt.

Welke Pure Bellezza producten heb je gekocht?

Mascara, Kohleyeliner, Eye & Lip primer, Eyeshadow, Brow Shadow Pallet, Touchup Veil, BB cream

Wat is (zijn) je favoriete Pure Bellezza product(en)?

Mijn favoriete producten zijn de Kholeyeliner Denim en de Touch Up Veil. De Kholeyeliner Denim kleurt heel erg mooi bij m'n ogen. De Touch Up Veil verbergt de donkere randjes onder de ogen perfect.

Jolanda Scheepers / J Finance

Fantastisch merk, ruime keuze uit kleuren, producten en duidelijke adviezen. Voor mij geen ander make-up merk meer.

Welke Pure Bellezza producten heb je gekocht?

bb cream, blush, oogschaduw, mascara, lippenstift, kwasten, penselen.

Wat is (zijn) je favoriete Pure Bellezza product(en)?

De zelf samen te stellen kleurenpaletten met oogschaduw zijn mijn favoriet.

Mandy

Hele fijne producten! Ik gebruik ze voor mezelf maar ook voor de bruidjes die ik op maak! Voor ieder persoon is er een passende tint qua foundation, prachtige kleuren oogschaduw en de make up blijft... Hele fijne producten! Ik gebruik ze voor mezelf maar ook voor de bruidjes die ik op maak! Voor ieder persoon is er een passende tint qua foundation, prachtige kleuren oogschaduw en de make up blijft de hele dag goed zitten!

Welke Pure Bellezza producten heb je gekocht?

Foundation, bronzer, blush, wenkbrauw poeder, oogschaduws, lipsticks, wat niet? :)

Pressed mineral foundation

Mandy

Studio Bellezza is een prachtig bedrijf met veel tijd en aandacht voor iedere klant!