Kennis en vakmanschap
Oplevering
Nakomen van afspraken

Hans Kuipers

Perfect geregeld en afgewerkt

Voeren uit wat afgesproken is. Goed dus.

Deskundig geholpen bij bezoek aan de showroom. De vloer is met vakmanschap gelegd.
Het resultaat mag er zijn.

Corné van den Brink Interieurmontage en Tegelwerken

Zeer correct bedrijf, factureert ook minder als de meters minder zijn uiteindelijk. Keurig!!

Vakkundig en betrouwbaar

H.A. ter Mors

Prettig. vlot met afspraken, net werk, aan de prijs

E. Ubbink

Opdracht volgens afspraak opgeleverd. Vriendelijke mensen die naar de klant luisteren en doen wat ze beloven.

Fam. van Gelder

Heel goed, diverse malen contact via de telefoon en email gehad. Altijd een snelle reactie. De uitvoering van het werk was ook prima, netjes, snel en volgens afspraak. Al met al een fijn bedrijf om... Heel goed, diverse malen contact via de telefoon en email gehad. Altijd een snelle reactie. De uitvoering van het werk was ook prima, netjes, snel en volgens afspraak. Al met al een fijn bedrijf om zaken mee te doen!

I. Breedveldt Boer

Pul vloerbewerking heeft vloerbedekking met ondervloer (geheel vastgekit) en zeil verwijderd in het appartement van onze moeder. Zij is verhuisd naar een verzorgingsflat. We moesten het appartement... Pul vloerbewerking heeft vloerbedekking met ondervloer (geheel vastgekit) en zeil verwijderd in het appartement van onze moeder. Zij is verhuisd naar een verzorgingsflat. We moesten het appartement schoon opleveren.