Kennis en vakmanschap
9.8/10
Oplevering
Nakomen van afspraken

Pietje precies

Zag er toch wel tegen op met zo'n apparaat wat op de video stond, en dan in een woonhuis maar het viel mij 101% mee.
Ze hebben eigenlijk overal rekening mee gehouden, van moment van...
Ze hebben eigenlijk overal rekening mee gehouden, van moment van binnenkomst tot opleveren.
Het is zeker het aanbevelen waard in kleine ruimte (bij mij 52m2

AL Korporaal

Ik ben heel tevreden over het werk dat Pul Vloerbewerking geleverd heeft. Ze waren snel en helder in de communicatie en hebben de vloer na het verwijderen van het tapijt erg netjes achtergelaten. De... Ik ben heel tevreden over het werk dat Pul Vloerbewerking geleverd heeft. Ze waren snel en helder in de communicatie en hebben de vloer na het verwijderen van het tapijt erg netjes achtergelaten. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Echt een aanrader.

R. Koopmans

Perfect team 3 man zeer op elkaar ingespeeld in ongeveer 4 uur 70 m2 plavuizen verwijderd en vloer egaliseren top prestatie! Het kost wat maar het was het meer dan waard!

Joris Voeten

Prettig communiceren en werkelijk schitterend resultaat zonder zooi in huis. Pul Vloerbewerking kan ik van harte aanbevelen! Een echt netjes afgewerkte strakke en vlakke vloer is na veel verbouwen... Prettig communiceren en werkelijk schitterend resultaat zonder zooi in huis. Pul Vloerbewerking kan ik van harte aanbevelen! Een echt netjes afgewerkte strakke en vlakke vloer is na veel verbouwen toch een belangrijke kroon op het werk en een superfijne basis om daarna vlekkeloos je nieuwe vloer op te kunnen leggen!

Mark Scholten

Er werd hard en voortvarend gewerkt met uitstekend resultaat.

Parketvloer verwijdering met een vast gelijmde ondervloer

Rens van Pesch

Prijstechnisch in orde, zeer klant gericht.
De klus werd snel en goed door 3 ervaren, goed op elkaar ingespeelde en vriendelijke medewerkers verricht.

Op en top vakmanschap!!

Kalfsbeek

Duidelijke offerte en fijne medewerkers

ReAs BV

Goed geregeld ! Wel geschrokken van wegspattende delen bij vloer slopen ! In dit geval niets beschadigd maar zou toch zo kunnen !