Kennis en vakmanschap
Oplevering
Nakomen van afspraken
9.8/10

Joost Lieftink

Pul heeft voor ons een bestaande parket vloer verwijderd, dit naar volle tevredenheid

Emons te B

Heel fijne vlotte communicatie. Deskundige hardwerkende, aardige jongens. Fijn om onze klus voor een groot deel door Pul Vloerberwerking te hebben laten doen. Tegels eruit, Egaline erin. :) Na 4 uur... Heel fijne vlotte communicatie. Deskundige hardwerkende, aardige jongens. Fijn om onze klus voor een groot deel door Pul Vloerberwerking te hebben laten doen. Tegels eruit, Egaline erin. :) Na 4 uur beloopbaar. Na goed drogen ligt het nu klaar voor vloerverwarming frezen.

Ineke Bodewes

Ik ben ontzettend enthousiast over het vakmanschap, de betrokkenheid, de betrouwbaarheid en de prettige manier van werken van de mannen van Pul. Het was een feest om mee te maken. Dank!!

Mart van Tilborg

Onze gelijmde en gespijkerde parketvloer is door Pul verwijderd. In amper 4 uur tijd 57 m2 er uit, container voor afvoer door Pul geregeld. Alles aangeveegd en gestofzuigd.
Wel wat...
Wel wat nevenschade ( lekke CV leiding ) .
Binnen een week ook de gehele vloer geegaliseerd, ook dit was binnen 3 uur klaar.

Guus

Uitstekend communicatie. Afspraken zijn nagekomen. Hardwerkende, aardige jongens die zeer professioneel te werk gingen. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

D. van Straaten

Wij hebben Pul Vloerbewerking benaderd om onze gietvloer vakkundig te laten verwijderen.
Conclusie; Snel, vakkundig en netjes.
Heren bedankt.

van Kraanen

Hele goede ervaring, snel in contact leggen en antwoord geven. prettig personeel en keurig op tijd op locatie. schoon .achtergelaten. goede prijs voor de dienst.

van der wiel

Onze complimenten voor de geleverde dienst: nette vriendelijke medewerkers die goed communiceren met de klant, het werk zorgvuldig uitvoerden en alles netjes achterlieten. Voor een concurrerende... Onze complimenten voor de geleverde dienst: nette vriendelijke medewerkers die goed communiceren met de klant, het werk zorgvuldig uitvoerden en alles netjes achterlieten. Voor een concurrerende prijs.
Prima!

Patrick

Afspraak was binnen enkele dagen mogelijk. Fijne jongens die kwamen. Mannen hebben topwerk geleverd.
Zeker een aanrader!!

Hans Rausch

Tegelzetter was gepland maar de vloer was een rommeltje na het frezen van de vloerverwarming. Dus de vloer laten egaliseren was de enigste oplossing. Via internet waren er diverse die met emmertjes... Tegelzetter was gepland maar de vloer was een rommeltje na het frezen van de vloerverwarming. Dus de vloer laten egaliseren was de enigste oplossing. Via internet waren er diverse die met emmertjes wilde werken. Toen ontdekte ik Pul! Die kwam mij echt de volgende dag redden.Vrachtwagens met mooie apparatuur. Totaal geen rommel. Ook niet achter gelaten. 3 gedreven vakmensen hebben de egaline naar binnen gepompt door een dikke slang. Super mooie vloer was het resultaat! En echt niet duur.