Kennis en vakmanschap
Oplevering
9.5/10
Nakomen van afspraken
9.8/10

Superbedrijf! personeel is vriendelijk, denkt mee, heel flexibel!

Martijn

Naar tevredenheid geholpen!

Marciano

Zeer ervaren monteurs

Harry Bleeker

Uitermate positief

Marcel van Ginkel/Freefloor

Ik ben zeer tevreden. Offertetraject ging snel en makkelijk evenals het plannen van de afspraak. Prettig samen gewerk met desbetreffende medewerker die overigens zeer behendig was met waar hij mee... Ik ben zeer tevreden. Offertetraject ging snel en makkelijk evenals het plannen van de afspraak. Prettig samen gewerk met desbetreffende medewerker die overigens zeer behendig was met waar hij mee werkte.

Van Donkelaar Onderhoud

Heel goed

Den Boon

Snelle en vakkundige service. Klein prijsje voor goed werk.

Sander de Kooter

Snelle reactie op vragen, goed bereikbaar, vriendelijke medewerkers, werken netjes.

Één woord: Vakmanschap!

Theo Ockhuijsen

Vanmorgen was het dan zover. Het verwijderen van onze plavuizenvloer. En ik kan u zeggen, hier heb ik best wakker van gelegen. De vloer was namelijk voorzien van vloerverwarming en van vele... Vanmorgen was het dan zover. Het verwijderen van onze plavuizenvloer. En ik kan u zeggen, hier heb ik best wakker van gelegen. De vloer was namelijk voorzien van vloerverwarming en van vele kennissen en relatie's had ik al doemscenario's gehoord. Beschadigde leidingen, vloer niet goed geegaliseert en meer.

Ik kan u verzekeren niets van dit alles was waar. Volgens afspraak was het PUL vloerbewerking team op tijd aanwezig en is de hele klus zeer professioneel en met zorg geklaard zonder de vloerverwarming te beschadigen. Tevens is al het vrijgekomen materiaal netjes afgevoerd en zelfs het terras is schoongemaakt.

Ik kan iedereen PUL Vloerbewerking aanbevelen.

Complimenten