Kennis en vakmanschap
Prijsvorming
Oplevering
Nakomen van afspraken

Beekers

Snel en vakkundig werk gezeverd door vriendelijke, nette jongens. Vloer geëgaliseerd over bestaande tegelvloer heen.

Wendie van de Velde

Ik ben heel tevreden over de snelle en vakkundige manier van werken bij het verwijderen van mijn oude parketvloer!
Goede communicatie en advies door de mannen die bij mij waren.

E Huizing

Zeer deskundig en erg beleefd.
Zeer deskundig en erg beleefd.
Er moes een vloer worden egaliseert over de bestaande tegels. Omdat zij de vloer niet vertrouwden wilden zij alleen egaliseren als de oude tegels eruit gingen, anders konden zij de kwaliteit niet garanderen. Dat hebben wij erg gewaardeerd. Zij hebben gelijk de tegels er uitgehaald.

A. Bijnen

Zeer nette verwijdering van vloer

Van zoelen bv

Top eindresultaat en aardige mensen

Banketbakkerij Ritmeester

Zeer goed

Sander van Wijk

Super strakke vloer aangebracht! Vriendelijk, snel en oplossingsgericht :)

Garage Royal

Mooie gevlinderde betonvloer, vriendelijke service en super goeie nazorg! Dank je Dick!

Peter

Dick en Joran waren keurig op tijd en bovendien erg bekwaam en meedenkend. De parketvloer was er snel uit, waarna ze het mooi hebben ge-egaliseerd.

Marianne Koole

De jongens hebben prima werk geleverd, alles netje opgeleverd en de wandtegels die ik wilde behouden keurig heel gehouden!