Kennis en vakmanschap
Prijsvorming
Oplevering
Nakomen van afspraken

Tieben

Zeer positieve ervaring, duidelijke communicatie, snel en uitstekend werk afgeleverd. Super!!

Jaimy

Pul heeft bij ons een hardnekkig verlijmde PVC vloer verwijderd.

Pul heeft bij ons een hardnekkig verlijmde PVC vloer verwijderd.

Het contact verloopt erg responsief en professioneel. Ook werden we goed op de hoogte gehouden van verwachte aankomst tijd en duur van de werkzaamheden. Ook word er in het contact goed meegedacht.

De mannen die de klus kwamen uitvoeren waren ook erg vakkundig en sociaal. Harde werkers die alles zeer netjes achter hebben gelaten. Geen stukje PVC meer terug te vinden in de woning!

Kortom: zeer tevreden met de service van Pul. Echt waarde voor je geld. Ik zou zeker nog eens gebruik maken van de diensten van Pul.

Fam van Pelt

Goede service en communicatie
Snel en netjes gewerkt.
Zeer tevreden!!

M. Elsinghorst

Snel, netjes, vriendelijk en betrouwbaar.

Lensen

Wij hebben dit besrijf als zeer pretig ervaren.....
goede service en komen de afspraken na

Van Wolfswinkel Wonen

Fijne mensen om mee samen te werken!

Ineke Caspers

De heren kwamen keurig op tijd , zelf nog iets eerder.
Op een vlotte manier werd deskundige alle vloerbedekking uit mijn appartement verwijderd en afgevoerd!
Kan het iedereen aanbevelen.

Van ‘t Klooster

Snel, Werkt netjes, Klantvriendelijk, Voor een volgende klus zeker weer!

Schmidt

Kwamen netjes op tijd, vriendelijk mensen en vakkundig gewerkt. Klus snel klaar. Alles keurig netjes opgeruimd. Zeer tevreden.

Bart van Delft

Snel en netjes de vloer en lijm verwijderd zonder schade. Vriendelijk team, zeker aanbevolen!