Kennis en vakmanschap
Prijsvorming
Oplevering
Nakomen van afspraken

Lex

Vriendelijk, netjes en snel!

Restaurant Rust Wat

Top!!!

Roel Krijgsman

Plezierig contact, goede communicatie, een vakkundig bedrijf! De offerte hebben we snel ontvangen via de het formulier op de website, deze was goed gespecificeerd. Het maken van afspraken verliep... Plezierig contact, goede communicatie, een vakkundig bedrijf! De offerte hebben we snel ontvangen via de het formulier op de website, deze was goed gespecificeerd. Het maken van afspraken verliep prettig. Pul heeft voor ons de oude parketvloer verwijderd en de vloer strak geëgaliseerd, dit is door vakkundig personeel netjes uitgevoerd en helemaal naar wens.

Esther

Goede communicatie en duidelijke offerte. Ze werken snel en vakkundig.

Beekers

Snel en vakkundig werk gezeverd door vriendelijke, nette jongens. Vloer geëgaliseerd over bestaande tegelvloer heen.

Wendie van de Velde

Ik ben heel tevreden over de snelle en vakkundige manier van werken bij het verwijderen van mijn oude parketvloer!
Goede communicatie en advies door de mannen die bij mij waren.

E Huizing

Zeer deskundig en erg beleefd.
Zeer deskundig en erg beleefd.
Er moes een vloer worden egaliseert over de bestaande tegels. Omdat zij de vloer niet vertrouwden wilden zij alleen egaliseren als de oude tegels eruit gingen, anders konden zij de kwaliteit niet garanderen. Dat hebben wij erg gewaardeerd. Zij hebben gelijk de tegels er uitgehaald.

A. Bijnen

Zeer nette verwijdering van vloer

Van zoelen bv

Top eindresultaat en aardige mensen

Banketbakkerij Ritmeester

Zeer goed