Kennis en vakmanschap
Nakomen van afspraken

Studio Barbara Vos

Fijne vlotte service

Frans Garnier

Parket vloer verwijderd, snel en netjes.
Egaliseren werd goed voorbereid tot in de details. Team werkt onderling goed samen maar ook met kantoor.
Resultaat is prima.

Gerrit

Hele vakkundige en behulpzame medewerkers die de vloer er uit kwamen halen en daarna als een spiegel geegaliseerd. De mensen endie daarna op de vloer moesten werken roemde allen de mooie strakke... Hele vakkundige en behulpzame medewerkers die de vloer er uit kwamen halen en daarna als een spiegel geegaliseerd. De mensen endie daarna op de vloer moesten werken roemde allen de mooie strakke vloer. Voor mij krijgt dit bedrijf een dikke 10

Kees Doene

Vandaag bij ons de parketvloer verwijderd. De container was de dag ervoor al afgeleverd en de mannen waren vanmorgen na een lange rit op tijd voor de klus. Na een bak koffie gestart en 2 uur later... Vandaag bij ons de parketvloer verwijderd. De container was de dag ervoor al afgeleverd en de mannen waren vanmorgen na een lange rit op tijd voor de klus. Na een bak koffie gestart en 2 uur later was alles eruit. Wij stonden versteld dat het zo snel en efficiënt werd uitgevoerd. Alles netjes opgeruimd vertrokken de mannen voor hun volgende klus.

Bijzonder tevreden over deze vakmensen die ook nog eens meedenken. Bijzonder aardig en professioneel.

Otto Scherpenzeel

Beganegrond vloergeëgaliseerd vandaag.

Zeer tevreden over het bedrijf.
Keurig gewerkt, vriendelijk personeel alles netjes schoon achtergelaten
Top bedrijf, bevelen wij zeker...
Beganegrond vloergeëgaliseerd vandaag.

Zeer tevreden over het bedrijf.
Keurig gewerkt, vriendelijk personeel alles netjes schoon achtergelaten
Top bedrijf, bevelen wij zeker aan.

Jennifer van Toorn

De jongens hebben in enkele uren op twee verdiepingen de verlijmde vloer eruit gehaald en alles schoon achtergelaten! Ik zou bijna nog een keer de vloer eruit laten halen ;) maar die blijft nu even... De jongens hebben in enkele uren op twee verdiepingen de verlijmde vloer eruit gehaald en alles schoon achtergelaten! Ik zou bijna nog een keer de vloer eruit laten halen ;) maar die blijft nu even liggen. Toppers!

Amit Sahai

Geweldig. Snel. Netjes. Niks anders dan complimenten.

Wiericx & Co

Keurig op tijd, net en vriendelijk personeel, voorzichtig, vakmensen en ruimen alles weer netjes op! Een dikke 10 uit Roosendaal 👍🏼

Rutten

Keuring werk geleverd.

Berenschot

Super mooie vloer. Denken goed mee.
Zijn flexibel.