Kennis en vakmanschap
Nakomen van afspraken

Schouten

Heel goed en vakkundig

Particulier

Fijne mensen om mee samen te werken.

Slot Exclusive

Goed en fijn bedrijf om zaken mee te doen. Ze hebben ons nieuwe bedrijfspand perfect opgeleverd.

Ronald van Hoogenvest

Vriendelijke vakbekwame medewerkers. Bedrijf is snel met de offerte en komt zijn afspraken na.

H Hoogendoorn

Keurig werk geleverd en goed opgeleverd, waren s'morgens op tijd en hebben de boel netjes achtergelaten toen ze klaar waren de rommel allemaal opgeruimd en gingen zeer professioneel te werk; een... Keurig werk geleverd en goed opgeleverd, waren s'morgens op tijd en hebben de boel netjes achtergelaten toen ze klaar waren de rommel allemaal opgeruimd en gingen zeer professioneel te werk; een aanrader!!!

Martin van Zanten

Na een tip van een vriend dit bedrijf ingeschakeld en absoluut geen spijt van. Van tevoren hadden ze op basis van onze gegevens ingeschat dat een gedeelte ook geëgaliseerde moest worden. Alleen op... Na een tip van een vriend dit bedrijf ingeschakeld en absoluut geen spijt van. Van tevoren hadden ze op basis van onze gegevens ingeschat dat een gedeelte ook geëgaliseerde moest worden. Alleen op de dag zelf zagen de heren dat het niet hoefde en kwamen met een goedkoper alternatief. Helemaal top en dus 5 sterren dik verdient.

GB C&C B.V.

Grote klasse, we zijn onder de indruk

Nicolai

Ze waren wat later maar werd keurig op de hoogte gehouden, zeer vriendelijke werkbanken, top

van Westreenen

2 vriendelijke medewerkrs van Pul hebben onze gelijmde pvc- en tapijtvloeren op vakkundig verwijderd. Absoluut aan te raden.