Kennis en vakmanschap
Prijsvorming
Oplevering
Nakomen van afspraken

B. Winkels

Zeer kundige mannen en een mooi resultaat

Evy

Snel en netjes gewerkt.

Dave

Duidelijke communicatie, snel en goed geholpen.

Jurrius

Fantastisch werk geleverd. Snel en netjes gewerkt . Erg vriendelijke jongens.

Particulier

Positieve ervaring keurig volgens afspraak aanwezig

Eline T

Complimenten! Wat een vakmanschap, werkten zeer professioneel en netjes, top!!

Corien

Vriendelijk, vlot en netjes

Barry Eisink

Wij hebben een behoorlijke waterschade aan onze parketvloer(gespijkerd en gelijmd), deze moest er dus uitgehaald worden. En ik moet eerlijk zeggen dat dat best spannend is, maar eerlijk is eerlijk... Wij hebben een behoorlijke waterschade aan onze parketvloer(gespijkerd en gelijmd), deze moest er dus uitgehaald worden. En ik moet eerlijk zeggen dat dat best spannend is, maar eerlijk is eerlijk je kunt dat echt aan deze mensen overlaten. 2 keurige kerels welke kwamen, en wat werken die jongens hard en erg netjes. En na het slopen wordt zelfs alles netjes achtergelaten. Ook wordt er gelet op bv de keuken, daar wordt met precisie omheen gewerkt. Toppers zijn het, en nogmaals dank voor het geleverde werk.

J de Paauw

Pul vloerbewerking kwam zonder kosten te vragen bij mij langs omdat ik vroeg kunnen jullie mij een eerlijk advies geven. Een ander bedrijf kon gewoon niet waterpas egaliseren 4x waren ze bij mij... Pul vloerbewerking kwam zonder kosten te vragen bij mij langs omdat ik vroeg kunnen jullie mij een eerlijk advies geven. Een ander bedrijf kon gewoon niet waterpas egaliseren 4x waren ze bij mij geweest en de vloer was nog steeds niet gelijk. Uiteindelijk heb ik Pul vloeren om een offerte gevraagd en ik heb toen ook besloten dat hun mijn woning mochten egaliseren. Hele vriendelijke jongens en harde werkers en heel netjes ze ruimen alles netjes op en gebruiken zelfs de hogedrukspuit om het schoon achter te laten. Ik heb in 1x via Pul Vloerbewerking een prachtige vloer die waterpas is. Heel erg bedankt dat jullie het probleem hier in 1x hebben opgelost echt super.