ProTech

Vakmanschap

S.T. Ladestein / elumatec

Vakkundig team, prachtig eindresultaat

DM

Mensen met een passie voor auto's! Interieur en buitenkant laten doen van 2011 Range Rover. Ongelooflijk wat een resultaat. Leer weer zacht en de oorspronkelijke kleur teruggekregen, buitenkant ook... Mensen met een passie voor auto's! Interieur en buitenkant laten doen van 2011 Range Rover. Ongelooflijk wat een resultaat. Leer weer zacht en de oorspronkelijke kleur teruggekregen, buitenkant ook helemaal strak. Velgen als nieuw. Na een week hoefde ik de auto alleen maar met de hogedrukspuit te reinigen. Leuk detail: zelfs de zonnebril was weer schoon... Nou, dan weet je het wel; echt een superbedrijf met ook nog eens hele aardige mensen.

GJ

Protech behandeling laten uitvoeren in Ede. Wat een service en deskundigheid heb ik daar ervaren. Prijs / kwaliteit meer dan positief tevreden. Ik heb veel bedrijven vooraf gesproken. Maar bij... Protech behandeling laten uitvoeren in Ede. Wat een service en deskundigheid heb ik daar ervaren. Prijs / kwaliteit meer dan positief tevreden. Ik heb veel bedrijven vooraf gesproken. Maar bij Protech Ede moet je zijn.

Mark

Via Porsche actie bij deze onderneming uitgekomen. 1x Jaguar XKR en 1x Porsche Targa 4S en 1x Porsche Macan Turbo een Protech behandeling laten geven. Superclean bedrijf als je er binnenkomt dus dat... Via Porsche actie bij deze onderneming uitgekomen. 1x Jaguar XKR en 1x Porsche Targa 4S en 1x Porsche Macan Turbo een Protech behandeling laten geven. Superclean bedrijf als je er binnenkomt dus dat belooft al een boel maar het uiteindelijke resultaat is echt geweldig. Zowel van binnen als buiten als nieuw! Nou zijn de Macan en de 4S net een jaar oud maar de XKR is uit '06 en die zag er echt als nieuw uit. Je hoeft de auto's alleen nog maar met een hogedrukspuit af te spoelen en met een zachte doek af te droegen om een resultaat te krijgen waar ik vroeger een dik uur mee bezig was. Deze mensen zijn professionals die hun vak echt beheersen en met zeer goede materialen werken. Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanraden.

B. van Leeuwen

Na een tip gehad te hebben over Protech, heb ik in Ede een offerte gevraagd voor mijn nieuwe BMW. Dit viel goed mee en na een afspraak gemaakt te hebben is mijn auto behandeld door Protech. Dit naar... Na een tip gehad te hebben over Protech, heb ik in Ede een offerte gevraagd voor mijn nieuwe BMW. Dit viel goed mee en na een afspraak gemaakt te hebben is mijn auto behandeld door Protech. Dit naar volle tevredenheid!!! Onlangs kleine deuk erin (dader gevlogen), en deze is er vakkundig uitgehaald! Kortom: prima service!

Fred De Visser

Met Bennard gesproken over een kleine oneffenheid na afloop van het poetsen, dit is prima opgelost

Pieter de Feijter

Wat een liefde voor glanzende bolides.

Offshore Diving Operations

Mijn 5 jaar oude Lexus IS-C naar ProTech gebracht voor een broodnodige "face lift".
Dit op aanraden van de dealer zelf, die ik advies vroeg om te herspuiten.
Voor een fractie van dit...
Dit op aanraden van de dealer zelf, die ik advies vroeg om te herspuiten.
Voor een fractie van dit bedrag kreeg ik een fonkelnieuwe wagen retour na 36 uur.
Vijf jaar intensief gebruik met, weliswaar geen diepe,maar toch significante krasjes alom zijn perfect weggewerkt.
Op 2 diepere lakbeschadigingen na van steenslag (bijwerkt door Protec) is het resutaat een diepglanzende auto in nieuwstaat.
Dit laatste was te voorkomen wanneer ik een zelfhelende kunststof folie had laten aanbrengen bij aanschaf. Iets wat zeer zeker gaat gebeuren bij de volgende wagen.
Deze meerprijs verdient zich zeer zeker 100% terug bij inruil. Dit nog afgezien van het gebruiksgemak. (Geen wasstraat meer nodig, met 1 emmertje water de volledige wagen schoon.

Dick Pors, Anbeon BV

Niet alleen de ProTech behandeling wil ik waarderen, maar vooral ook de wijze waarop invulling wordt gegeven aan de 9+ klantbeleving. Daar kunnen veel bedrijven wat van leren. Niet alleen dat je... Niet alleen de ProTech behandeling wil ik waarderen, maar vooral ook de wijze waarop invulling wordt gegeven aan de 9+ klantbeleving. Daar kunnen veel bedrijven wat van leren. Niet alleen dat je auto er weer geweldig uit ziet, maar vooral dat je zo tevreden naar buiten gaat omdat je echt klant bent!! Ik beveel Bennard met al zijn collega's van harte aan.

W.K.Tap

Heb mijn wagen een Pro Tech behandeling laten geven in Ede en ben hier meer dan tevreden over. Het resultaat was geweldig! Niet alleen een heel diepe glans, maar je ziet ook totaal geen krassen meer... Heb mijn wagen een Pro Tech behandeling laten geven in Ede en ben hier meer dan tevreden over. Het resultaat was geweldig! Niet alleen een heel diepe glans, maar je ziet ook totaal geen krassen meer in de lak die vaak veroorzaakt worden door de wasstraat. Daarbij de vriendelijke behandeling en het vakmanschap.
Zeker een aanrader als je je lak in een goede conditie wil houden.