Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Sennen Berendsen

duidelijkheid

Reactie Prostop.nl:

Goededag, bedankt voor de review. U geeft als sterk punt duidelijkheid aan en geen verbeterpunten. Fijn om te horen! Toch geeft u maar 1/5 sterren. Mogelijk een foutje, dan willen we u vragen of u... Goededag, bedankt voor de review. U geeft als sterk punt duidelijkheid aan en geen verbeterpunten. Fijn om te horen! Toch geeft u maar 1/5 sterren. Mogelijk een foutje, dan willen we u vragen of u de review nog wilt aanpassen. Anders horen we graag wat de reden is voor de beoordeling.

Bertan

Ik ben in een keer gestopt, maar mijn partner is weer gaan roken.

Het werkte

Hyra Hadani

Vandaag 9 jaar geleden dat ik met roken gestopt ben dankzij Prostop .Ik ben heel dankbaar en raad ik iedereen om te doen, als je vanaf wil zijn.

Dat helpt echt met stoppen

Dolf Erkelens

Fantastisch

Hebben me van het roken af gekregen.

Aly

Goede begeleiding evriendelijk.

Er word een lijst met vragen doorgenomen en met jou besproken wat de knelpunten zijn en hoe te handelen tijdens de moeilijke momenten.

R.M. Vermeer-Knoops/ Geldmaat

Met scepsis onderging ik de behandeling maar kwam daar snel van terug .. inmiddels 6 jr gestopt en ook collega’s met Prostop behandeling laten stoppen met roken.. chapeau

T werkt

P van de4 Sar

Uitmuntend

Vanaf behandeling 7/ 8 jaar geleden Nooit meer een sigaret gerookt

Prostip

Prima afvies

Johan van grinsven

Werkt super nooit meer gerookt

Wekt echt

Erik van Lin

Fantastisch

Tips van water drinken indien behoefte aan sigaret opkomt en appjes/mails ter ondetsteuning.