Prostop.nl

Prostop.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Prostop.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1747
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Prostop.nl met 9.2/10. Gebaseerd op 1747 ervaringen.
Afspraak maken
Vriendelijkheid
Deskundigheid therapeut
Werkzaamheid behandeling
Nog steeds gestopt
Zeer goed (9/10)
Raadt u andere rokers Prostop aan?

Maria de Meijer

Behandeling lasertherapie ben ik na 1 mnd weer gaan roken. de 2e behandeling gehad en sindsdien geen behoefte meer om te roken en nu nog steeds niet..

Peter van der Sar

Beste m. sinds 4 jaar nooit meer gerookt daarvoor 35 jaar aan een stuk door. hoe het kan is voor mij een raadsel want ik weet hoe lekker roken is / was maar na de behandeling me nooit meer laten verleiden. ik wil jullie nogmaals hartelijk danken voor jullie werk en hoop dat iedere roken bij prostop een afspraak gaat maken. .

H.J.H. Figge
H.J.H. Figge

Ik heb in 2007 voor het eerst een laserbehandeling van Prostop gedaan ,na 45 jaar gerookt te hebben. Het ging een tijdje goed totdat ik me liet verleiden door een sigaret op te steken die ik ergens bewaard had. Een dag voor de garantie verliep een 2de gratis behandeling gedaan. Een kwartier daaarvoor laatste sigaret uit gedaan. Na de behandeling nooit een sigaret meer aangeraakt. Ik ben zo blij dat ik met Prostop in zee ben gegaan. Geweldig. Geen gehoest meer,alles smaakt lekker,geen stank. Super.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het is inmiddels 10 jaar geleden,maar het is een geweldige ervaring geweest,die z'n geld dik terugverdiend heeft. de beste investering.

Kees Berghoef
Goed (8/10)
Kees Berghoef
Score voor Prostop.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Mij zeer goed bevallen en ik raad het alle rokers aan om dit te doen.

Renate Vermeer
Renate Vermeer

Overtuigingskracht..

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer fijne uitleg over behandeling over "hoe" het werkt.

Jan Willem Pol
Jan Willem Pol

De behandeling was mij onbekend. De prijs en de oprechte wens om te stoppen, en de heldere, open en transparante opstelling van de therapeut, hebben mij het gewenste resultaat opgeleverd. Ik was slechts één keer bij de therapeut!!

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Het is inmiddels 5 jaar geleden, dat ik op de stoep voor de prostop-praktijk mijn laatste sigaret rookte..
de behandeling was eenmalig en uitermate effectief. een bevorderend effect werd natuurlijk mede veroorzaakt, doordat ik me voorgenomen had, volledig met roken te stoppen.

Ine Knops-Tillie
Goed (8/10)
Ine Knops-Tillie
Score voor Prostop.nl:4/5

Prima!.

van Dorp bv
van Dorp bv

Een groot slagingspercentage mits men er wel zelf voor gaat, niet denken behandeling en klaar, het moet in het hoofd goed zitten en vooral willen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ben in rijswijk geweest, zeer goed ontvangen met uitleg etc. heb in de auto nog een sigaretje gerookt, daarna behandeling en nooit meer last gehad van terugval of trek bij vakanties, bruiloften, feestjes enz. naast mij kan ik een roker dulden want ik weet hoe moeilijk het is eraf te komen. een zeer goede remedie die ik dan ook aanraadt bij mensen die er naar vragen of kennissen. goed bevallen, alleen de datum was 16-05-2007.

H. de Groot
H. de Groot

Het helpt je gewoon om moeiteloos van het roken af te komen. ( ik heb zelf ruim 37 jaar stug gerookt en ben er gewoon vanaf nu, heerlijk!!!!)

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Ik geloofde er aanvankelijk niet in dat je door lasertherapie van het roken af zou komen. maar ik heb tot op heden, sinds oktober 2005 niet meer gerookt. ik ben er nu achter dat roken gewoon een slechte gewoonte is. de nicotine heb je niet nodig om je lekker te voelen, het is even doorzetten maar dan gaat er een (rookvrije wereld) voor je open. ik ben prostop nog steeds dankbaar!!!!!.

Hiltje Muller

Vriendelijk en deskundig geholpen. na de behandeling met een vrolijk gevoel naar huis gegaan..
met resultaat! inmiddels drie jaar rookvrij! heerlijk om niet meer opgejaagd te zijn door een sigaret..
hartelijk dank hiervoor.

Bedrijfsinformatie

Prostop is een landelijk opererende professionele organisatie die mensen helpt bij het stoppen met roken. Prostop is sinds 1996 actief en heeft op dit moment al meer dan 35 praktijken in heel Nederland.
Adres
Kerkenbos 1015 A