Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
8.3/10
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Robert B

De heer Peeters van Prostop uit Schiedam is zelf een roker geweest en weet waar hij het over heeft. Geweldig hoe deze meneer verteld. Ik ben zeer sceptisch geweest maar het werkt fantastisch. Nu 2... De heer Peeters van Prostop uit Schiedam is zelf een roker geweest en weet waar hij het over heeft. Geweldig hoe deze meneer verteld. Ik ben zeer sceptisch geweest maar het werkt fantastisch. Nu 2 weken bezig.

de therapeut

heijboer

Zeer tevreden met de behandeling

goede begeleiding

Frans Hamer

Fantastisch. Duidelijk en geen gebakken lucht

n v t

Ferry van Veen

Ik ben 3,5 week geleden in Schiedam geweest voor een behandeling. 34 jaar gerookt en sinds de behandeling niet meer gerookt. Geen behoefte meer, subliem!

Eugenie lutgerink

Zeer positief en eerlijk

Juiste info, juiste toon

Anique van der Meijden

Al ruim 10 jaar niet meer gerookt!
Al ruim 10 jaar niet meer gerookt!
En ik ben ook bijna 2 jaar ziek geweest,maar dat is dan ook het ontgiften van je lichaam...(dacht wel eens ...ik beter kunnen blijven roken voelde me lichaamlijk beter...maar ik ben blij dat ik toch zo eigenwijs ben gebleven!Voel me top fit!!)Ik lag in de stoel en weet nog heel goed..dat hij bezig was van...als ik hier door mee stop met roken,moest ook bijna lachen !!dus ook heel sceptisch was ik..maar ik stond buiten en rookte niet meer 😀

Ik wil graag weten welke vitamine complex ze me toen ook gaven en of je die nog kan krijgen?
Die waren grandioos 👍

P.m. Verlinden

Mijn vrouw en ik zijn nu precies 20 jaar van het roken af door 1 behandeling bij prostop na dik 40 jaar te hebben gerookt.
Een aanrader voor iedereen .

Toen bij een van de eersten dec 1999

Marjanne

In november 2014 ben ik met hulp van Prostop Schiedam gestopt en tot op heden ben ik nog niet weer opnieuw begonnen.
Het is zo fijn om niet meer de slaaf te zijn van je sigaretje, dat kun je...
Het is zo fijn om niet meer de slaaf te zijn van je sigaretje, dat kun je je als roker niet voorstellen. Maar ik wil niet anders, alles ruikt beter, ik ben vrij, ben niet meer de paria tussen niet-rokers, scheelt ook een hoop geld. Wel wat dikker geworden, ja helaas, er zijn al weer wat kilo’s af maar nog niet terug op mn oude gewicht, nou jammer dan, ik rook lekker niet meer. Heerlijk. Daarom wil ik alle twijfelaars overhalen om dit zeker een kans te geven. Je hebt je motivatie nodig op de enkele moeilijke momenten, maar die duren maar een paar seconden.

Jeroen

Vond het praatje er om heen wat ‘commercieel tijdens de behandeling en liep naar buiten met het gevoel dat ik belazerd was. Echter vandaag ruim 10 maanden verder en moet er niet meer aan denken om... Vond het praatje er om heen wat ‘commercieel tijdens de behandeling en liep naar buiten met het gevoel dat ik belazerd was. Echter vandaag ruim 10 maanden verder en moet er niet meer aan denken om nog zo’n ding op te steken. Misschien is het een placebo effect, maar wel een verdomd goeie want ik ben gestopt (2collega’s in dezelfde periode ook op een andere locatie). Top!

Ik ben gestopt

Jeroen