1947 beoordelingen

Vriendelijkheid
Deskundigheid therapeut
Werkzaamheid behandeling
Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?

1947 Reviews

Ger Meijer

Prostop is voor mij een goed hulpmiddel geweest. Het is geen wondermiddel. Je moet wel gemotiveerd zijn.
De lasertherapie heeft naar mijn mening/gevoel sterk bijgedragen aan innerlijke rust.

Martien

Prostop helpt echt maar je moet er zelf wel achter staan.

Lili Noordenbos-Dozy

Het is mij gelukt te stoppen na 42 jaar aan de sigaret verslaafd te zijn geweest. Superblij. De dagelijkse berichten van prostop werken positief. Absoluut geen spijt van de behandeling.

Positieve benadering therapeut.

Ehf Van Houtum

Hele goede ervaring mee..ben geheel rookvrij en ben er superblij mee.ik ga vanaf nu gezond en rookvrij de toekomst in.dank je prostop.

Dat het ook echt helpt

gkoes

Dame /heer
ik heb in maart 2013 een lazer behandeling gehad bij prostop in heerhugowaard. en nooit meer gerookt uw behandeling is een aan rader voor iedereen die wil stoppen. de behandeling...

Maggie Haur

Ik was rooker met een geschiedenis van veel stop pogingen. Ik ben ,na ruim 20 jaar roken lange 2 jaar of 3 zelfs bezig geweest met stoppen. Een keer of 8 acupunctuur, pleisters, de pillen van de...

Je krijgt wat zij beloven en dan nog 75% van het betaalde bedrag terug van de zorgverzekeraar.

anita hogervorst

Hele positieve ervaring, goede begeleiding, goede uitleg

Hans Van arnhem

Als je er zelf achter staat om te stoppen bied prostop een goede ondersteuning . Het maakt het echt makkelijker om te stoppen met roken .

Ans Elings

Prima.

Het heeft mij zo goed geholpen dat ik nog steeds niet rook.