Nog steeds gestopt
Raadt u andere rokers Prostop aan?
Vriendelijkheid
8.3/10
Werkzaamheid behandeling
Deskundigheid therapeut
Afspraak maken

Leon Baaren

Goed en professioneel

Het is een fantastisch hulpmiddel mits gemotiveerd. Zonder motivatie zal het nooit lukken, welke behandeling je ook kiest. Je slaat met de behandeling de eerste zware periode over waardoor je sneller in een rustig vaarwater komt. Ik raad het iedereen aan die gemotiveerd is. Ben je niet ten volle gemotiveerd? Werk daar dan eerst aan. Veel succes allemaal.

Jaimy Bregman

Ik heb goede ervaringen met pro stop ook al is het echter wel zo gegaan dat ik een gratis nabehandeling nodig gehad omdat ik na 5 dagen een terugval kreeg en een moeilijk moment had. Waardoor ik op...

Ik vind het een topper van een organisatie, er word duidelijke informatie verstrekt. Verder is mijn stapsgewijs uitgelegd d.m.v. div. introductie video´s op YouTube waar pro stop gepromoot word goed uit gelegd wat de laser therapie voor mij kon betekenen en kreeg er een helder beeld van dat deze therapeutische behandeling mij wel eens op een positieve manier kon helpen om van het roken af te komen.

bernardus heij

Ik heb goede ervaringen met Prostop.nl ik raad het ieder aan.

Sylvia jonk

Nog steeds gestopt.
Geen behoefte meer.

Albert

Laserbehandeling gehad, de dag van de behandeling had ik inderdaad weinig behoefte aan een sigaret maar eer de dag om was had ik de eerste sigaret toch weer op mijn mond! Helaas! Ik had het echt...

Goede mediareclame

Reactie Prostop.nl:

Hallo, wat jammer dat je ervaringen niet goed zijn. De laserbehandeling is een methode die het stoppen makkelijker maakt. Dus dat betekent dat je wel zelf moet willen stoppen met roken en zelf het moet kunnen opbrengen om van de sigaretten af te blijven.

Laser behoort dit eigenlijk makkelijker te maken, want na de behandeling behoor je al gelijk verschil te merken.
De nabehandeling is binnen 6 maanden gratis. Vind je het een goed idee om even contact te hebben? Ik ben erg benieuwd naar enkele details. Zou je ons willen bellen of via de website je naam en telefoonnummer willen achterlaten, dan bellen we jou terug.
Bedankt voor je bericht, want een 'klacht' willen we natuurlijk graag op een nette en prettige manier voor je behandelen en het liefst oplossen!

Groet Prostop.

Josef Groeneveld

Kwakzalverij ten top

Reactie Prostop.nl:

Hallo, wat jammer dat je ervaringen niet goed zijn.

Groet Prostop.

Henk Kreijne

Goede informatie heeft mij het laatste zetje gegeven om echt te stoppen

Positiviteit en uitstraling

Monique Andringa

Prima geholpen en nog steeds rookvrij

Danielle van koot

Zeer goed

Gea ter Weele

Destijds in 2011 veel info gekregen, vriendelijk en behulpzaam. Ik kan het aanraden.