wout nijhof

OP 26-01-20121 werd ik geopereerd door Dr Wagner bij aankomst in Gronau moest ik weer vele testen en papieren invullen Omdat ik de Duitse taal niet spreek kreeg ik goed steun van in fijne man uit... OP 26-01-20121 werd ik geopereerd door Dr Wagner bij aankomst in Gronau moest ik weer vele testen en papieren invullen Omdat ik de Duitse taal niet spreek kreeg ik goed steun van in fijne man uit servie De heer Janos Konya die heeft mijn uitstekend geholpen ander had ik niet uitgekomen.
OP 26-01-2022 ben ik vanaf 0800 uur geopereerd door de goede Dr Wagner.De resultaten zijn heel goed alleen ik had meer gaatje in mijn buik wat ik verwacht had.
De verzorging was goed maar heel jammer dat ze geen Nederlands spraken wat ik wel verwacht had, waardoor er toch communicatie waren.Op 30-01-2021 mocht ik naar huis zonder katheter .
Nu aan het herstellen thuis .

Kwaliteit Dr Wagner

w nijhof

Goede ervaringen

Hoge kwaliteit arts

Khachatryan A.

Bij deze wil ik samen met mijn vrouw het personeel van Prostate Center Europe hartelijk bedanken voor hun professionele en hoog kwalitatieve hulp bij totale prostaat verwijdering in het St. Anthonius-Hospital te Gronau.
Een speciale dank aan doctor Christian Wagner.
Dr. Wagner is een voortreffelijke en kundige arts. De communicatie had ik altijd prettig en vriendelijk ervaren.
Uiteraard wil ik ook graag mijn dank uiten aan al het verplegend personeel voor al hun spontaniteit en geweldige verzorging, hulp, vriendelijkheid, en het top verblijf.
Ook mijn dank aan de dames in Hengelo m.n. Manon Scholte Lubberink voor de gemaakte keuze, begeleiding en duidelijke communicatie.
Tevens ook aan mv. Valegtina Kultisheva voor de duidelijke communicatie en behulpzaamheid.

Nogmaals, hartelijk dank!

Dr. Wagner is professioneel, vriendelijk, kundig, behulpzaam en vooral een goed MENS.
Uitstekende TOP verzorging en begeleiding in Gronau

Tjeu Ramaekers

Goedemorgen Manon,

Bij deze wil ik jullie namens mijn vrouw en mijzelf hartelijk bedanken voor de goede zorgen en diensten tijdens en in het voor traject van de operatie!!
Jullie...
Goedemorgen Manon,

Jullie hebben ons fantastisch geholpen en begeleid met een uiteindelijk heel goed resultaat. De manier waarop ze in Duitsland met patiënten werken
Is gewoon geweldig en daar zijn wij jullie heel dankbaar voor!!

Gonnie en Tjeu Ramaekers

goede zorgen en diensten tijdens en in het voor traject van de operatie.

André Marsé

Inmiddels 2,5 jaar geleden dat mijn prostaat is verwijderd. Ik besef mij nu pas hoe gelukkig ik ben dat ik dit Gronau bij Dr. Schutter heb laten doen. Eigenlijk sta ik er niet meer bij stil. Geen... Inmiddels 2,5 jaar geleden dat mijn prostaat is verwijderd. Ik besef mij nu pas hoe gelukkig ik ben dat ik dit Gronau bij Dr. Schutter heb laten doen. Eigenlijk sta ik er niet meer bij stil. Geen bijwerkingen en een onmeetbaar PSA. Nu een jaarlijkse controle bij de Nederlandse Uroloog die mij op deze mogelijkheid in Gronau heeft gewezen.

Persoonlijke aandacht en een zeer professionele medische staf

jeroen huizinga

Al jaren op psa controle bij het OLVG West in Amsterdam. Een langzaam oplopende psa van 3,4 in 2014 naar 8,0 in augustus 2019. Voorstel uroloog was een biopsie ondanks mri scan (sterkte tesla 1,4)... Al jaren op psa controle bij het OLVG West in Amsterdam. Een langzaam oplopende psa van 3,4 in 2014 naar 8,0 in augustus 2019. Voorstel uroloog was een biopsie ondanks mri scan (sterkte tesla 1,4) waar niets op te zien was. Uiteindelijk was een blinde biopsie voor mij geen optie. Afspraak gemaakt bij de Andros kliniek in Arnhem waar 2 weken nadien een psa van 5,4 werd gemeten. Doorgestuurd voor een mri scan in het Radboud Nijmegen in sept. 2019. Daar werd wél wat ontdekt nl 3 tumoren . Later begreep ik dat een gespecialiseerd radioloog deze constatering had gedaan icm met een teslasterkte mri van 3,0. Aanmerkelijk nauwkeuriger dan de mri apparatuur in het OLVG west van anderhalve maand daarvoor! Een maand later voor een fusiebiopsie naar Andros Amsterdam Buitenveldert bij Dr Immerzeel. Uitslag, een gleasonscore van 3 + 3 wat o.a betekende nog niet een uitzaaiïng door het zogeheten kapsel. De keuze voor een radicale prostatectomie was voor mij vanzelfsprekend. Ook Gronau bleek voor mij het beste, al was het maar dat je niet binnen 48 uur met nog katheter naar huis wordt gestuurd. Ik heb gekozen voor behandeling door Dr. C. Wagner, een zeer deskundige chirurg, met een jarenlange ervaring met de zg Da Vinci Xi . Intake in Gronau met zeer to the point uitleg gesprek met Dr.C Wagner.die vloeiend Nederlands spreekt wat bijzonder prettig was. Opname 19 feb. 2020 en operatie 20 feb. 2020 's ochtends om 8.30. Herstel na de operatie verliep voorspoedig, Snijranden bleek na onderzoek patholoog volledig schoon en vanaf de 3e dag ,ik had een zg suprapubische katheter (in de buikwand) met plaszak om de kans op urineweg infectie tegen te gaan mocht ik voor het eerst plassen en direct volledig continent! Daar was ik nog het meeste bang voor! Ook was de nachtelijk erectie er, wat volgens Dr. Wagner vrij uniek bleek! Al met al is het verblijf in Gronau uitermate plezierig geweest en verplegend personeel werkelijk perfect te noemen. Ik zou iedereen aanraden het traject via Prostate Center Europe in Hengelo te kiezen! JeroenHuizinga

Snelle opname datum intake gesprek Andros kliniek en plezierig contact met Prostat Center Europe te Hengelo

Jan Berkhoff

Graag wil ik jullie hartelijk danken voor jullie inspanningen voorafgaand aan en tijdens mijn verblijf in Gronau..
Ik mag terug zien op een geslaagde ingreep en goede berichten! Veel...
Ik mag terug zien op een geslaagde ingreep en goede berichten! Veel waardering heb ik voor de inzet van artsen, anesthesisten, verpleegkundig en ondersteunend personeel: snel, adequaat en buitengewoon klantvriendelijk. Tjonge, wat ben ik blij dat ik voor Prostate Center Europe / Gronau gekozen heb.
Inmiddels alweer vijf dagen thuis en het leven normaliseert zich gelukkig weer.

Jos Ronnen

Beste Manon en beste Daniëlle,

Nu de operatie inmiddels meer dan 14 dagen geleden is, kan ik met grote tevredenheid terugkijken op mijn verblijf in Gronau.
Niet alleen het team in...
Beste Manon en beste Daniëlle,

Niet alleen het team in Gronau wil ik bedanken voor hun professionele aanpak, maar ook jullie. Grote dikke pluim!
Niets dan lof voor de deskundigheid, vakmanschap, kennis, ervaring, communicatie en inzet.
Ik wil de komende tijd in Gronau onder controle blijven, dus mogelijk zien we elkaar dan ook.
Ik zal iedereen die zich in zo'n zelfde situatie als ik terechtkomt, aanraden om de weg naar Gronau via jullie te gaan.

met nogmaals dank en vriendelijke groet,

Jos en Marie-José Ronnen

Sander Ketels te Arcen

Sinds het overlijden van mijn vader heb ik jaarlijks de psa waarde laten controleren, hij is uiteindelijk overleden aan de uitzaaiingen van prostaat kanker :-( , al snel bleek dat deze licht... Sinds het overlijden van mijn vader heb ik jaarlijks de psa waarde laten controleren, hij is uiteindelijk overleden aan de uitzaaiingen van prostaat kanker :-( , al snel bleek dat deze licht stijgende was. Na een een randum punctie 12x bleek er niets aan de hand te zijn. Echter de psa bleef licht door stijgen. In december 2018 een geleide punctie laten uitvoeren in Nijmegen. Net voor de Kerst het slechte nieuws ontvangen. Prostaatkanker gleason-score 3+3! En dan, 50 jaar verder alles op de rit een geweldige vrouw en 2 tieners!! Ik had inmiddels al wat vooronderzoek gedaan en Prostaat Center Europe stond boven aan de lijst. Bestralen en Branchytherapie was voor mijn geen optie, ik wilde een 2e kans zeker gezien mijn leeftijd en we hadden vrij snel de knoop doorgehakt om een een afspraak te maken in Gronau, 21 februari konden we reeds op gesprek komen. Na een rit van 2 uur aangekomen in Gronau en werden ontvangen door Danielle voor een informatief gesprek waarbij we reeds uitvoering geinformeerd werden. Aansluitend een gesprek met Dr Witt. we waren snel overtuigd dat we hier aan het juiste adres waren, veel info maar uiteindelijk een positief gevoel er aan over gehouden. Dit was de kliniek waar we vertrouwen in hadden, operatie middels Da Vinci Robot, was een van mijn wensen, elke arts hard er al velen op hun naam staan en dan ook nog door de chef van de kliniek Dr Witt geholpen, ik zag de toekomst weer roze kleurig voor me. Afpsraak gemaakt voor de opname en wel op 8 april 2019. De dag van opname was Danielle aanwezig die ons verder begeleide met de intake etc etc. De operatie stond voor 9 april s'morgens om 0730 uur, de 1e die dag dus geen tijd om zenuwachtig te zijn. Operatie is dankzij Dr Witt, Dr Franco en Dr Wagner prima verlopen. Uitslag pathaloog was super geen uitzaaiingen :-) En nu herstellen "laufen und saufen" was de stelregel. De verpleging, poetshulp en iedereen staat elke minuut van de dag voor de dag van je klaar en hebben alle tijd op je vragen te beantwoorden. Het herstel verliep spoedig en ik mocht reeds 2 dagen eerder de kliniek verlaten. Ik kan enkel positief zijn over iedereen die werkzaam is in deze kliniek en zijn zorg uitdraagt voor de patient, je bent geen nummer, maar een persoon! Iedereen nogmaals hartelijk dank voor de goede zorg, ik kan deze kliniek voor iedereen die met deze vreselijke ziekte wordt geconfronteerd aan bevelen. Jullie zijn allemaal toppers! Thanks.

Sander Ketels uit Arcen

Deskundigheid, Ervaring, respect voor de patient