PN

Beste mevrouw Scholte Lubberink,
Hierbij wil ik u bedanken voor de vlotte service i.v.m mijn TURP operatie op 25-5-2021.
Ik ben geopereerd in het st Antonius ziekenhuis in Gronau en ik...
Beste mevrouw Scholte Lubberink,
Ik ben geopereerd in het st Antonius ziekenhuis in Gronau en ik mag zeggen dat alles voorspoedig is verlopen.
Ik was op de dag van operatie als eerste aan de beurt en voor ik het wist lag ik weer op mijn kamer. Ik ben goed begeleid door de dienstdoende mensen aldaar. Ik heb maar 2 nachten iemand naast mij gehad in deze grote kamer en, ondanks dat er geen bezoek was toegestaan, door de goede internetverbinding was feitelijk continue "bezoek" mogelijk. Ik heb daar dankbaar gebruik van kunnen maken. Er hebben zich gelukkig geen complicaties voorgedaan. Ik ben nu sinds enige dagen 100% vrij van bloed in urine, zoals ook voorspeld door de uroloog. Morgen is het 6 weken na de operatie. Er staat nu nog een controle afspraak gepland bij dr. Zinke. Eind goed, al goed zeg maar.
Rest mij om u en uw medewerkers nogmaals hartelijk te bedanken voor de bewezen diensten en ik (hoop dat het niet nodig is) zal bij een volgende noodzaak graag in dit ziekenhuis terugkeren om behandeld te worden.

Service en deskundigheid

Paul Hoffmann

Het was een zeer aangenaam verblijf, en de operatie is top uitgevoerd

efficiënte behandelmethode en zeer kundige artsen

Anton van Schie

Maart 2021.
Maart 2021.
Inmiddels is het 11 dagen na de TURP operatie door dr. Zinke. Ik ben erg tevreden met het resultaat, de blaas is binnen 10 seconden leeg. Mijn klachten zijn weg, de erectie werkt nog en heb geen last van incontinentie. Nu verder herstellen want er is nog steeds bloed in mijn urine en ben iets eerder vermoeid. De komende weken rustig aan doen zei de dokter.
De samenwerking met Manon van Prostate Center Europe was voortreffelijk. Geef het een dag, maar altijd een heldere uitleg op mijn vragen. En geen druk om stap B te zetten als je stap A hebt gemaakt.
Dank ook aan het medische team van het St.Antonius ziekenhuis Gronau. Prettig in de omgang, deskundig en hulpvaardig. Dr. Zinke kwam ongeveer dagelijks even langs en niet alleen over de operatie gesproken. Ook had ik het getroffen met mijn kamergenoot, hij was dezelfde dag opgenomen, had dezelfde operatie en we zijn op dezelfde dag naar huis gegaan.
Toch is het allemaal niet 'zomaar' gegaan. In Nederland ging de wachttijd van 8 weken naar uitgesteld vanwege Corona. Uiteindelijk heb ik in januari besloten om voor Gronau te gaan en twee maanden later kreeg ik mijn operatie.

Deskundig, professioneel. Prettig in de omgang, voor, tijdens en na de operatie.

wout nijhof

OP 26-01-20121 werd ik geopereerd door Dr Wagner bij aankomst in Gronau moest ik weer vele testen en papieren invullen Omdat ik de Duitse taal niet spreek kreeg ik goed steun van in fijne man uit... OP 26-01-20121 werd ik geopereerd door Dr Wagner bij aankomst in Gronau moest ik weer vele testen en papieren invullen Omdat ik de Duitse taal niet spreek kreeg ik goed steun van in fijne man uit servie De heer Janos Konya die heeft mijn uitstekend geholpen ander had ik niet uitgekomen.
OP 26-01-2022 ben ik vanaf 0800 uur geopereerd door de goede Dr Wagner.De resultaten zijn heel goed alleen ik had meer gaatje in mijn buik wat ik verwacht had.
De verzorging was goed maar heel jammer dat ze geen Nederlands spraken wat ik wel verwacht had, waardoor er toch communicatie waren.Op 30-01-2021 mocht ik naar huis zonder katheter .
Nu aan het herstellen thuis .

Kwaliteit Dr Wagner

w nijhof

Goede ervaringen

Hoge kwaliteit arts

Khachatryan A.

Bij deze wil ik samen met mijn vrouw het personeel van Prostate Center Europe hartelijk bedanken voor hun professionele en hoog kwalitatieve hulp bij totale prostaat verwijdering in het St. Anthonius-Hospital te Gronau.
Een speciale dank aan doctor Christian Wagner.
Dr. Wagner is een voortreffelijke en kundige arts. De communicatie had ik altijd prettig en vriendelijk ervaren.
Uiteraard wil ik ook graag mijn dank uiten aan al het verplegend personeel voor al hun spontaniteit en geweldige verzorging, hulp, vriendelijkheid, en het top verblijf.
Ook mijn dank aan de dames in Hengelo m.n. Manon Scholte Lubberink voor de gemaakte keuze, begeleiding en duidelijke communicatie.
Tevens ook aan mv. Valegtina Kultisheva voor de duidelijke communicatie en behulpzaamheid.

Nogmaals, hartelijk dank!

Dr. Wagner is professioneel, vriendelijk, kundig, behulpzaam en vooral een goed MENS.
Uitstekende TOP verzorging en begeleiding in Gronau

Tjeu Ramaekers

Goedemorgen Manon,

Bij deze wil ik jullie namens mijn vrouw en mijzelf hartelijk bedanken voor de goede zorgen en diensten tijdens en in het voor traject van de operatie!!
Jullie...
Goedemorgen Manon,

Jullie hebben ons fantastisch geholpen en begeleid met een uiteindelijk heel goed resultaat. De manier waarop ze in Duitsland met patiënten werken
Is gewoon geweldig en daar zijn wij jullie heel dankbaar voor!!

Gonnie en Tjeu Ramaekers

goede zorgen en diensten tijdens en in het voor traject van de operatie.

André Marsé

Inmiddels 2,5 jaar geleden dat mijn prostaat is verwijderd. Ik besef mij nu pas hoe gelukkig ik ben dat ik dit Gronau bij Dr. Schutter heb laten doen. Eigenlijk sta ik er niet meer bij stil. Geen... Inmiddels 2,5 jaar geleden dat mijn prostaat is verwijderd. Ik besef mij nu pas hoe gelukkig ik ben dat ik dit Gronau bij Dr. Schutter heb laten doen. Eigenlijk sta ik er niet meer bij stil. Geen bijwerkingen en een onmeetbaar PSA. Nu een jaarlijkse controle bij de Nederlandse Uroloog die mij op deze mogelijkheid in Gronau heeft gewezen.

Persoonlijke aandacht en een zeer professionele medische staf

jeroen huizinga

Al jaren op psa controle bij het OLVG West in Amsterdam. Een langzaam oplopende psa van 3,4 in 2014 naar 8,0 in augustus 2019. Voorstel uroloog was een biopsie ondanks mri scan (sterkte tesla 1,4)... Al jaren op psa controle bij het OLVG West in Amsterdam. Een langzaam oplopende psa van 3,4 in 2014 naar 8,0 in augustus 2019. Voorstel uroloog was een biopsie ondanks mri scan (sterkte tesla 1,4) waar niets op te zien was. Uiteindelijk was een blinde biopsie voor mij geen optie. Afspraak gemaakt bij de Andros kliniek in Arnhem waar 2 weken nadien een psa van 5,4 werd gemeten. Doorgestuurd voor een mri scan in het Radboud Nijmegen in sept. 2019. Daar werd wél wat ontdekt nl 3 tumoren . Later begreep ik dat een gespecialiseerd radioloog deze constatering had gedaan icm met een teslasterkte mri van 3,0. Aanmerkelijk nauwkeuriger dan de mri apparatuur in het OLVG west van anderhalve maand daarvoor! Een maand later voor een fusiebiopsie naar Andros Amsterdam Buitenveldert bij Dr Immerzeel. Uitslag, een gleasonscore van 3 + 3 wat o.a betekende nog niet een uitzaaiïng door het zogeheten kapsel. De keuze voor een radicale prostatectomie was voor mij vanzelfsprekend. Ook Gronau bleek voor mij het beste, al was het maar dat je niet binnen 48 uur met nog katheter naar huis wordt gestuurd. Ik heb gekozen voor behandeling door Dr. C. Wagner, een zeer deskundige chirurg, met een jarenlange ervaring met de zg Da Vinci Xi . Intake in Gronau met zeer to the point uitleg gesprek met Dr.C Wagner.die vloeiend Nederlands spreekt wat bijzonder prettig was. Opname 19 feb. 2020 en operatie 20 feb. 2020 's ochtends om 8.30. Herstel na de operatie verliep voorspoedig, Snijranden bleek na onderzoek patholoog volledig schoon en vanaf de 3e dag ,ik had een zg suprapubische katheter (in de buikwand) met plaszak om de kans op urineweg infectie tegen te gaan mocht ik voor het eerst plassen en direct volledig continent! Daar was ik nog het meeste bang voor! Ook was de nachtelijk erectie er, wat volgens Dr. Wagner vrij uniek bleek! Al met al is het verblijf in Gronau uitermate plezierig geweest en verplegend personeel werkelijk perfect te noemen. Ik zou iedereen aanraden het traject via Prostate Center Europe in Hengelo te kiezen! JeroenHuizinga

Snelle opname datum intake gesprek Andros kliniek en plezierig contact met Prostat Center Europe te Hengelo

Jan Berkhoff

Graag wil ik jullie hartelijk danken voor jullie inspanningen voorafgaand aan en tijdens mijn verblijf in Gronau..
Ik mag terug zien op een geslaagde ingreep en goede berichten! Veel...
Ik mag terug zien op een geslaagde ingreep en goede berichten! Veel waardering heb ik voor de inzet van artsen, anesthesisten, verpleegkundig en ondersteunend personeel: snel, adequaat en buitengewoon klantvriendelijk. Tjonge, wat ben ik blij dat ik voor Prostate Center Europe / Gronau gekozen heb.
Inmiddels alweer vijf dagen thuis en het leven normaliseert zich gelukkig weer.