Krijgsman

10/10

Ben over alles zeer tevreden.

20140031

10/10

Als het dan toch moet dan is dit ziekenhuis de juiste plaats om heen te gaan.

Na een aantal jaren onder controle geweest te zijn wegens een steeds wat hogere PSA waarde werd na een aantal biopten op 4 april 2011 geconstateerd dat ik prostaatkanker had. Dan staat de wereld... Na een aantal jaren onder controle geweest te zijn wegens een steeds wat hogere PSA waarde werd na een aantal biopten op 4 april 2011 geconstateerd dat ik prostaatkanker had. Dan staat de wereld even op zijn kop en denk je hoe nu verder. De uroloog vertelde wat er mogelijk was en wees ons zelf op een second opinion in een ander ziekenhuis waaronder Gronau. . Mijn vrouw had zich al aardig ingelezen en wist van het bestaan van dit ziekenhuis. Dus besloten wij om dit te gaan doen. Na het eerst telefoontje naar Top Medical Care werd alles in snel tempo in gang gezet. Ons eerst bezoek was in Baarn waar ik werd ontvangen door Danielle. Dokter Bragheet heeft mij onderzocht en uitgelegd dat een operatie de beste optie was. Op 1 juni moest ik naar Gronau voor het preoperatieve onderzoek. Bij aankomst werden wij door Karin opgewacht en die bracht ons in snel tempo van het ene ondezoek naar het andere. Dat was voor mij en mijn vrouw zeer plezierig. Elke vraag die je had werd vlot door haar beantwoord. Ik voelde mij daar in vertrouwde handen. Op 5 juni was de opname en op 6 juni werd ik geopereerd door Dr.J Witt . Een dag na de operatie liep ik weer rond. Nauwelijks pijn of andere klachten. Op de woensdag begon de fisiotherapie. Elke dag werd er een bezoekje gebracht door Karin of Esther. Als er vragen waren werden die beantwoord. Op donderdag kreeg ik de uitslag dat alles snijranden en ook de lymfklieren schoon waren en dat er geen nabehandeling hoeft plaats te vinden. Beter bericht kan je niet krijgen. De verzorging in het ziekenhuis was uitstekend. Het is nu twee weken na de operatie en ik voel mij prima. Heel erg blij dat we de beslissing hebben genomen om naar dit ziekehuis te gaan met goede artsen en de begeleiding van het Prostate Center Europe. Als het dan toch moet dan is dit ziekenhuis de juiste plaats om heen te gaan.

20140030

10/10

Alles als goed ervaren

Alles goed ervaren helaas na een jaar uitzaaingen naar de lymphen

20140029

10/10

Zeer Vriendelijke Gastvrouwen

Zeer Vriendelijke Gastvrouwen

20140028

10/10

Uitstekend en uiterst kundig team, helemaal gericht op het probleem.

uitstekend en uiterst kundig team, helemaal gericht op het probleem. Het gaf mij vanaf de eerste kennismaking enorm veel vertrouwen. Naar later is gebleken helemaal terecht.

20140027

8/10

Alles als goed ervaren

Alles als goed ervaren. De kamers in het ziekenhuis zijn voor 3 patiënten aan de kleine kant. Met bijbetaling kun je een betere kamer krijgen en meer luxe en verzorging.Voor mij hoefde dat niet. Ik... Alles als goed ervaren. De kamers in het ziekenhuis zijn voor 3 patiënten aan de kleine kant. Met bijbetaling kun je een betere kamer krijgen en meer luxe en verzorging.Voor mij hoefde dat niet. Ik ben zeer tevreden en met name met het resultaat!

20140026

10/10

Men heeft hier zoveel ervaring op dit gebied dat de keuze voor mij niet moeilijk was.

Hoewel wij in Nederland ook op verschillende plaatsen operatie robots hebben heb ik toch gekozen voor het Prostaat Center in Gronau. Men heeft hier zoveel ervaring op dit gebied dat de keuze voor... Hoewel wij in Nederland ook op verschillende plaatsen operatie robots hebben heb ik toch gekozen voor het Prostaat Center in Gronau. Men heeft hier zoveel ervaring op dit gebied dat de keuze voor mij niet moeilijk was.

20140025

8/10

Ben zeer goed behandeld

ben zeer goed behandeld

20140024

10/10

Je kunt je maar 1 x laten opereren en dan wil je toch de beste chirurg het werk laten doen?

Het is nu inmiddels alweer 1 1/2 jaar geleden, dat ik geopereerd werd ivm prostaatkanker. Ik ben nog steeds met mensen in gesprek om Top Medical Care/Prostate Center Europe te promoten. Vooral het... Het is nu inmiddels alweer 1 1/2 jaar geleden, dat ik geopereerd werd ivm prostaatkanker. Ik ben nog steeds met mensen in gesprek om Top Medical Care/Prostate Center Europe te promoten. Vooral het laten opereren met behulp van de robot geef ik nog steeds door zolang het in Nederland nog niet gebeurd. Je kunt je maar 1 x laten opereren en dan wil je toch de beste chirurg het werk laten doen? Jammer dat zorgverzekeraars daar nog steeds anders over denken.

20140023

10/10

Ik heb de operatie als weinig belastend ervaren en de begeleiding als zeer goed.