van Hijkoop

Top

Alles was top. Ik heb geen negatieve opmerkingen. Een kennis van mij heb ik naar jullie doorverwezen die is inmiddels ook geopereerd en ook hij was heel positief.

Metz

De beste keuze!

Na een twijfelachtige ervaring in een Nederlands ziekenhuis heb ik gelukkig contact gekregen met iemand die via TMC aan zijn prostaat geopereerd was. Zijn enthousiasme heeft mij er toe gebracht om... Na een twijfelachtige ervaring in een Nederlands ziekenhuis heb ik gelukkig contact gekregen met iemand die via TMC aan zijn prostaat geopereerd was. Zijn enthousiasme heeft mij er toe gebracht om met TMC contact te zoeken en daar was het meteen raak. Na een lang telefoongesprek en veel informatie verder was mijn keuze eigenlijk al gemaakt, hier moest ik verder mee. De ontvangst de uitleg en het uitgestraalde vertrouwen tijdens mijn eerste bezoek in Gronau waren van dien aard dat wij besloten om de operatie daar uit te laten voeren. Op dat moment en zeker achteraf is dit de beste keuze die wij hebben genomen. De 8 dagen ziekenhuis waren heel prettig op alle punten. Van alle ongemakken die je hoort na zo'n operatie heb ik geen last, het gaat fantastisch. Wij geven iedereen een 10+, Dr Witt en de hele staf enorm bedankt. Henk Metz, Heemstede

Last

Uitstekend

Als ik vooruitgeweten had dat alles zo goed zou gaan had ik mij vooraf niet zo druk gemaakt .

Baptist

Zeer dankbaar

Ik heb veel kennissen en vrienden in mijn omgeving die behandeld zijn aan hun prostaat, maar niemand is zo tevreden als ik. Ik ben jullie team en dokter Meijer nog zeer dankbaar.

Bauer

Chapeau!

Juist omdat opname in een ziekenhuis nooit een prettige aangelegenheid is, is het van belang dat je niet alleen een goede medische behandeling krijgt, maar het verblijf ook aangenaam is. En beide is... Juist omdat opname in een ziekenhuis nooit een prettige aangelegenheid is, is het van belang dat je niet alleen een goede medische behandeling krijgt, maar het verblijf ook aangenaam is. En beide is het geval geweest. Chapeau !

Koenraadt

Aanbevelen

Ik wil dit adres van top medical care en prostaatcentrum aan iedereen aanbevelen. Het is een adres waar je in goede handen bent en zij weten waar ze over praten. Naast mij op de kamer lag een... Ik wil dit adres van top medical care en prostaatcentrum aan iedereen aanbevelen. Het is een adres waar je in goede handen bent en zij weten waar ze over praten. Naast mij op de kamer lag een vrouwenarts uit zuid Duitsland . Deze man kon overal naar toe. Hij zei..... Dit is het beste adres van heel Europa. Dat zegt genoeg. Ze zijn top op prostaatgebied. Echt aan te bevelen.

van Ballegooijen

Te mooi om waar te zijn

Lezer; na advies van Andros mannen kliniek, waar men mij een prostaat operatie voorstelde, heb ik mij,als second opinion bij het Prostate Center laten onderzoeken. Na onderzoek in Duitsland,... Lezer; na advies van Andros mannen kliniek, waar men mij een prostaat operatie voorstelde, heb ik mij,als second opinion bij het Prostate Center laten onderzoeken. Na onderzoek in Duitsland, adviseerde de arts mij om Combodart te proberen. Sinds ik dit geneesmiddel gebruik heb ik geen enkele, maar dan ook geen enkele klacht meer te hebben. Het klinkt te mooi om waar te zijn, maar het is echt zo. U begrijpt dat ik ontzettend blij ben met stap om naar het Prostaat Center te gaan.

Avis

Zeer deskundig

Kan het centrum aanbevelen voor zijn specialiteit (urologische en prostaat problemen) als zeer deskundig en met uitermate korte wachttijden

Menting

Heel tevreden

Over het totaal ben ik heel tevreden. Over de goede behandeling in Gronau heb ik verschillende mannen opmerkzaam gemaakt. De begeleiding was in zijn algemeenheid perfect.

F. Schaeffer

Perfect

Ik ben ervan overtuigd dat Top Medical Care/Prostate Center Europe Hét adres is om je te laten behandelen aan de prostaat! Ze blinken uit in Professionaliteit/Ervaring én Liefde/Respect voor de... Ik ben ervan overtuigd dat Top Medical Care/Prostate Center Europe Hét adres is om je te laten behandelen aan de prostaat! Ze blinken uit in Professionaliteit/Ervaring én Liefde/Respect voor de Patiënt!