Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Anne

We hadden de photobooth gehuurd voor ons bruiloftsfeest. Mensen waren er niet weg te slaan en iedereen is in elke denkbare combinatie op de foto geweest. Het was wel proppen met de spullen in de... We hadden de photobooth gehuurd voor ons bruiloftsfeest. Mensen waren er niet weg te slaan en iedereen is in elke denkbare combinatie op de foto geweest. Het was wel proppen met de spullen in de auto, maar het paste precies en alles zat goed ingepakt en was degelijk. In aanloop naar het feest heb ik een paar keer contact gehad met Evan omdat er wat kleinigheidjes waren, maar die werden allemaal snel en adequaat opgelost. Kortom, een aanrader voor iedereen!

Hoi Anne,
Bedankt voor je leuke review! Wij zijn zeer benieuwd hoe het eruit ziet als iedereen in elke denkbare combinatie op de foto gaat?! :p
Heb je nog tips voor ons hoe we de informatie...
Hoi Anne,
Heb je nog tips voor ons hoe we de informatie op onze website kunnen verbeteren?'

Bruidspaar 2016

Goede booth, goede assistentie bij maken eigen logo voor fotoprints. Groot succes voor ons trouwgastenboek.

Hoi Bruidspaar van 2016,
Wat een eer om HET bruidspaar van 2016 te mogen bedienen ;) Bedankt voor jullie uitstekende review! Wat ons betreft is deze review ook een groot succes! ;)
Veel...
Hoi Bruidspaar van 2016,
Veel geluk samen.

Evy - Kando Marketing

De gasten op onze bruiloft vonden de booth geweldig! En wij ook! Wij hebben super veel leuke foto's en herinneringen aan onze bruiloft.

Hoi Evy,
Leuk om te lezen dat je zo'n goede ervaring gehad hebt met de booth van Propfun! Bedankt voor je top review.

Biekart

Iedereen enorm enthousiast, wat hele leuke plaatjes heeft opgeleverd was een aanwinst bij ons huwelijk !

Hoi Biekart,
Wij worden enorm enthousiast van zo'n positieve review! :) Tof dat je door middel van onze booth veel leuke geprinte herinneringen hebt aan jullie huwelijk!
Met fotogenieke...
Hoi Biekart,

Criminologie In Actie

Het was heel makkelijk om in elkaar te zetten, wat erg fijn was. Ook von dik de prijs kwaliteit verhouding erg goed. We hebben veel complimenten gekregen over de photobooth.

Hoi Criminologen,
Gelukkig hebben jullie geen criminele dingen gedaan met de photobooth! ^^ Fijn dat het opzetten goed gelukt is!
Heb je nog tips voor ons om de informatie op de website te...
Hoi Criminologen,
Heb je nog tips voor ons om de informatie op de website te verbeteren?
Met criminele groet,

Kastro Shina

Verjaardagsfeestje met familie. Het was fantastisch. Heel veel leuke foto's gemaakt. Alleen jammer dat er geen attributen bij te verkrijgen zijn. Wellicht leuk om een bak met pruiken etc. aan te... Verjaardagsfeestje met familie. Het was fantastisch. Heel veel leuke foto's gemaakt. Alleen jammer dat er geen attributen bij te verkrijgen zijn. Wellicht leuk om een bak met pruiken etc. aan te bieden.

Hoi Kastro,
Bedankt voor je leuke review!
Omdat we zoveel verschillende afhaaladressen hebben is het lastig om Props aan te bieden, maar we zijn hier mee bezig om dit op te lossen.
Met...
Hoi Kastro,
Bedankt voor je leuke review!

Germain Henriquez

Heel veel plezier mee gehad!!

Hoi Germain,
Met zo'n mooie review geef je ons ook weer plezier!! Fijn dat we je feest nog leuker hebben kunnen maken!

Ideale photoboot voor op een feest! Goede ervaring met Propfun

Hoi anoniempje,
Bedankt voor je positieve review! Leuk om te lezen dat je een positieve ervaring bij ons gehad hebt!

Maaike

Fijne ervaring. Op het evenement zijn veel foto's genomen. Mensen vonden het leuk en de foto's kwamen ook snel te voorschijn. Jullie kwamen de fotobooth zelf instaleren en ophalen. Commucatie ging... Fijne ervaring. Op het evenement zijn veel foto's genomen. Mensen vonden het leuk en de foto's kwamen ook snel te voorschijn. Jullie kwamen de fotobooth zelf instaleren en ophalen. Commucatie ging ook goed!

Hoi Maaike,
Bedankt voor je reactie! Leuk om te lezen dat je een positieve ervaring gehad hebt bij Propfun!
met fotogenieke groet,

Sasja van Droffelaar-Wienema

Het was een geweldig item op ons huwelijksfeest. Supergezellig en het terugkijken van de foto's was ook een feest!

Hoi Sasja,
Geweldig dat je zo'n positieve review achterlaat ;) Leuk dat we hebben mogen bijdragen aan een tof feest.